Σάββατο, 4 Δεκεμβρίου, 2021

«Bild»: Απολύθηκε ο διευθυντής που προωθούσε την ερωμένη του – Είχε ερωτική «φωλιά» δίπλα στην εφημερίδα

«Σεξ, ψέματα και μια μυστική πληρωμή», γράφουν οι Νew York Times για τον γερμανικό κολοσσό – «Έτσι είναι πάντα στην BILD. Εκείνες που κοιμούνται με το αφεντικό, παίρνουν καλύτερες θέσεις», λέει δημοσιογράφος του ομίλου – Το μεγάλο σκάνδαλο με τον Γιούλιαν Ράιχελτ επιχείρησε να κουκουλώσει ο όμιλος Axel Springer

Σκάνδαλο μεγατόνων αμαυρώνει τον γερμανικό κολοσσό των MME «Axel Sping Verlag» με αφορμή την ανακοίνωση ότι ο διευθυντής σύνταξης της εφημερίδας «Bild», Γιούλιαν Ράιχελτ, απαλλάσσεται από τα καθήκοντά του εξαιτίας της «ανάρμοστης συμπεριφοράς» απέναντι σε γυναίκες υφιστάμενές του.

Tα γερμανικά ΜΜΕ βουίζουν μετά την αλλαγή σκυτάλης στην εφημερίδα Bild σχολιάζοντας ωστόσο ότι το θέμα ήταν γνωστό εδώ και μήνες στο δημοσιογραφικό κόσμο της Γερμανίας.

Ο Γιούλιαν Ράιχελτ ήταν από την περασμένη άνοιξη «υπό παρακολούθηση».

Ο 41χρονος δημοσιογράφος είχε μπει στο μικροσκόπιο έρευνας του μιντιακού κολοσσού Αxel-Springer-Verlag μετά από καταγγελίες για «ανάρμοστη συμπεριφορά».

Ωστόσο η ομάδα που ανέλαβε την έρευνα δεν μπορούσε να είναι αμερόληπτη, καθώς νέα στοιχεία που βλέπουν το φως της δημοσιότητα αποκαλύπτουν ότι ο όμιλος ήθελε να συγκαλύψει την υπόθεση Ράιχελτ.
  
 «Στον Axel Springer, καταγγελίες για σεξ, ψέματα και μια μυστική πληρωμή» ήταν ο τίτλος άρθρου των New York Times που δημοσιεύτηκε το Σαββατοκύριακο, όπου γίνεται εκτενής αναφορά στις μαρτυρίες τουλάχιστον μίας υπαλλήλου.

Η γυναίκα κατέθεσε ότι διατηρούσε ερωτική σχέση με τον Γιούλιαν Ράιχελτ από το 2016, όταν ήταν 25 ετών και εκείνος 36.

Στη συνέχεια, ο Ράιχελτ πήρε προαγωγή και έδωσε και σε εκείνη μια αρκετά προβεβλημένη θέση, για την οποία η ίδια δεν ένιωθε έτοιμη. Εξακολούθησε μάλιστα να την προσκαλεί σε δωμάτια ξενοδοχείων στη γύρω περιοχή.

«Έτσι είναι πάντα στην BILD. Εκείνες που κοιμούνται με το αφεντικό, παίρνουν καλύτερες θέσεις», δήλωσε η δημοσιογράφος στη νομική εταιρία, η οποία προσελήφθη από τους εκδότες για να ερευνήσει την υπόθεση.

Οι εκδότες έκριναν τότε ότι ο Γερμανός διευθυντής σύνταξης μπορούσε να παραμείνει στη θέση του, ωστόσο οι νέες πληροφορίες τους υποχρέωσαν χθες να λύσουν την συνεργασία τους με τον Ράιχελτ.

Στο δημοσίευμα της αμερικανικής εφημερίδας γίνεται ακόμη αναφορά στην καταγγελία για σεξουαλική παρενόχληση που είχε καταθέσει το 2017 εργαζόμενη εναντίον του τότε εκδότη της BILD, Κάι Ντίκμαν.

Τη θέση του διευθυντή σύνταξης της BILD αναλαμβάνει από σήμερα ο 37χρονος τώρα διευθυντής σύνταξης της κυριακάτικης έκδοσης της άλλης εφημερίδας του Ομίλου, «Die Welt»,  Γιοχάνες Μπόιε.

Παρά το γεγονός ότι από την άνοιξη ο Γιοχάνες Ράιχελτ βρισκόταν υπό παρακολούθηση, μόλις χθες ο γερμανικός κολοσσός ΜΜΕ ανακοίνωσε ότι ο 41χρονος διευθυντής σύνταξης απαλλάσσεται από τα καθήκοντά του για λόγους ανάρμοστης συμπεριφοράς.

Το διοικητικό συμβούλιο του ομίλου ανακοίνωσε ότι ο Ράιχελτ που βρισκόταν από την άνοιξη στο μικροσκόπιο έρευνα για την συμμόρφωσή του, συνέχισε να επιδεικνύει αντιεπαγγελματική συμπεριφορά καθώς δεν  μπορούσε να  διαχωρίσει σαφώς ιδιωτικά και επαγγελματικά θέματα.

Παρά το γεγονός ότι του δόθηκε δεύτερη ευκαιρία, οι New York Times ανέφεραν νέους ισχυρισμούς εναντίον του. Η εφημερίδα αναφέρθηκε επίσης σε προηγούμενες μη δημοσιευμένες έρευνες μηνών από ερευνητική ομάδα της ομάδας μέσων ενημέρωσης Ippen, η οποία κάλυπταν επιμελώς την υπόθεση αφού είχαν εντολές άνωθεν…

Στις αρχές Μαρτίου το περιοδικό «Spiegel» είχε δημοσιεύσει ένα άρθρο, υπό τον τίτλο: «Πουλιά, προαγωγές, φωτιές». Το άρθρο επισήμανε ότι σε βάρος του Ράιχελτ υπήρξαν καταγγελίες, οι οποίες ήταν με τέτοιο τρόπο διατυπωμένες που άφηναν αμφιβολίες.

Ακολούθησε μια «ανεξάρτητη» έρευνα, ο Ράιχελτ απέκτησε έναν βοηθό  και εκεί είχε λήξει το θέμα.

Ωστόσο, το πρόσφατα άρθρο των New York Times, έφερε εκ νέου την υπόθεση Ράιχελτ στο προσκήνιο αποκαλύπτοντας μία εταιρική κουλτούρα που εγείρει σοβαρούς προβληματισμούς.

Το αφεντικό του μιντιακού οίκου Αxel Springer, Mατίας Ντέπφνερ, φέρεται να «προστάτευε» τον δημοσιογράφο του, Γιοχάνες  Ράιχελτ σαν να ήταν ο τελευταίος και μοναδικός δημοσιογράφος στη Γερμανία», υποστηρίζουν πολλοί δημοσιογράφοι.

Χαρακτηριστικά, η εκδοτική ομάδα Ippen κατηγορείται από πολλούς ότι «απέκρυψε» μία ανεξάρτητη έρευνα για την «Υπόθεση Ράιχελτ» κατόπιν εντολής του εκδότη Ντιρκ Ίππεν.

Η ομάδα που ανέλαβε να ρίξει φως στην αντιεπαγγελματική συμπεριφορά του Ράιχελτ εξέφρασε την οργή της στέλνοντας στον Ντιρκ Ιπεν μια επιστολή διαμαρτυρίας, την οποία δημοσίευσε το περιοδικό Übermedien.

Στην επιστολή η ομάδα αναφέρει: «Πιστεύουμε ότι η δουλειά μας ως ερευνητική ομάδα έχει περιοριστεί».

(Visited 1 times, 1 visits today)
By