Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

Body404: Το Marketplace που ήρθε για να αντικαταστήσει το Shein

Το Body404 «σήκωσε» 50 εκατ. δολ. μετά την ολοκλήρωση ενός γύρου χρηματοδότησης σειράς pre-A, που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Μάρτιο. Του γύρου ηγήθηκε η BAI Capital (Bertelsmann Asia Investments) και θα επιτρέψει στην startup να επεκταθεί πέρα από την τρέχουσα ομάδα των 100 υπαλλήλων της σε Κίνα και ΗΠΑ.

Στο γύρο συμμετείχαν επίσης οι υφιστάμενοι επενδυτές Kuanzhai Venture Capital και One Capital. θέλει να προωθήσει ανεξάρτητους κινέζους σχεδιαστές και μάρκες σε όλο τον κόσμο.

Η Body 404 θέλει να προωθήσει τις κινέζικες ανεξάρτητες μάρκες σε όλο τον κόσμο

Η Startup έχει ως όραμα να αποδείξει πως η Κίνα δεν παράγει μόνο φθηνές απομιμήσεις σχεδιαστών αλλά υπάρχει και μια εκκολαπτόμενη γενιά κοσμοπολίτικων σχεδιαστών που κατασκευάζουν ρούχα και αξεσουάρ υψηλής ποιότητας.

Σε αντίθεση με την fast fashion ιστοσελίδα Shein, που έχει κατακτήσει τη διαδικτυακή κοινότητα, η Body 404 θέλει να βοηθήσει μικρομεσαίες επιχειρήσεις να προσεγγίσουν τους δυτικούς καταναλωτές.

Με μια πρώτη ματιά, οι συλλογές των ανεξάρτητων σχεδιαστών του Body404 θυμίζουν ρετρό εμφανίσεις των 90s με acid-house χρώματα και φαρδιά τζιν. Πρόκειται για ρούχα ιδιαίτερα δημοφιλή μεταξύ των Gen Zers ή καλλιτεχνών, όπως η Billie Eilish. Σε αντίθεση με τη «φθηνή» μόδα, τα ρούχα φαίνεται να είναι σχεδιασμένα για να διαρκέσουν – ένα φαρδύ παντελόνι κοστίζει 135 δολ. ενώ μια μακρυμάνικη μπλούζα, 144 δολ.

Η startup δεν διατηρεί αποθέματα, γεγονός που διατηρεί το κόστος της χαμηλά

Όμως η Body404 συμβάλλει στην παραγωγική διαδικασία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, ενώ αναλαμβάνει και στην διαχείριση του μάρκετινγκ για σχεδιαστές που δεν γνωρίζουν από brand strategy και storytelling methods.

Ένα μελανό σημείο στις διασυνοριακές πωλήσεις είναι τα υψηλά ποσοστά επιστροφών. Ο co-founder και CEO της Startup, Jeff Zhang δήλωσε ότι η επιστροφή προϊόντων είναι σχετικά χαμηλή στο Body404 – περίπου 2%, το οποίο είναι πολύ πιο υγιές από το 10-15% που παρατηρείται στις αγορές μόδας που δίνουν έμφαση στην προσιτή τιμή έναντι της ποιότητας. Η Body404 πραγματοποιεί μηνιαίως πωλήσεις ύψους 1 εκατ. δολ. και στοχεύει να φτάσει τα 20 εκατ. δολ. σε συνολικά ετήσια κέρδη.

Η Body404 θέλει να «επαναπροσδιορίσει το τι σημαίνει να είσαι made in China».

Οι περισσότεροι πελάτες της εταιρείας προέρχονται από τις ΗΠΑ και την Ευρώπη, των οποίων μια μέσα παραγγελία κυμαίνεται γύρω στα 50 δολάρια. Παραδόξως, το προφίλ των πελατών της δεν διαφέρει και πολύ από εκείνο της Shein – 16-23 ετών, 80% γυναίκες. «Yπάρχει ένα συνεχώς αυξανόμενο target group που ζητά υψηλή ποιότητα και κάτι διαφορετικό για να φορέσει», δήλωσε ο Charles Wang, επικεφαλής μάρκετινγκ της εταιρείας. Άλλωστε η Startup είναι ιδιαίτερη δημοφιλής στο Tiktok.

«Δεν θέλουμε να κλείσουν τα σύνορα μεταξύ της Κίνας και του κόσμου. Θέλουμε να δείξουμε στον κόσμο πώς είναι οι Κινέζοι σχεδιαστές», δήλωσε ο Zhang.

By