Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024

Χρήστες πωλούν online limited edition είδος από μενού της McDonald’s

Οι φανς των McDonald’s είναι ιδιαίτερα γνωστοί για τα cult trends που ξεσηκώνουν στο διαδίκτυο με μενού περιορισμένης κυκλοφορίας. Η αλυσίδα fast-food ξέρει ακριβώς πότε γίνεται κάτι hype και με αφορμή την St. Patrick’s Day στις ΗΠΑ, έβαλε ξανά το McRib στο μενού.

Ίσως ένα από αυτά που έκαναν θραύση στα μενού των McD’s ήταν η σάλτσα Schezuan, η οποία θυμίζει teriyaki και τοποθετήθηκε αρχικά στα μενού για την προώθηση της ταινίας Mulan το 1998 – το λες και συλλεκτικό moment.

Το ίδιο προϊόν έγινε διάσημο αργότερα από το τηλεοπτικό σόου Rick and Morty, αυξάνοντας το μυστήριο αλλά και την απήχηση, γεγονός που ώθησε στην επανακυκλοφορία του σε περιορισμένες ποσότητες ωστόσο τότε τον Οκτώβριο του 2017 ενώ επέστρεψε και το 2018 μόνο για μια ημέρα. Η ίδια σως πουλιέται ακόμη στο eBay με ένα μόνο item να φτάνει στα 270 δολάρια.

Η McDonald’s ανακοίνωσε αιφνιδιαστικά ότι θα επαναφέρει τη σάλτσα Σετσουάν στις 31 Μαρτίου, μέχρις ότου εξαντληθούν τα αποθέματα. Οι πελάτες διένυαν ήδη μεγάλες αποστάσεις για να την προμηθευτούν μαζί με το γεύμα τους. Η αλυσίδα δεν διευκρίνισε για πόσο καιρό θα είναι διαθέσιμη η σάλτσα, παρά μόνο είπε ότι θα βρίσκεται στα μενού για “λίγες μόνο ημέρες” μέσω της εφαρμογής McDonald’s.

Αυτή θα είναι η τέταρτη φορά που η σάλτσα επιστρέφει στα μενού μέσα σε 24 χρόνια, προφανώς σε μια προσπάθεια να αυξηθούν οι ψηφιακές παραγγελίες και η χρήση της εφαρμογής που παράλληλα με τα αυτόματα ταμεία στοχεύουν στο να αποφύγουν παράλληλα το χάος που προκλήθηκε με τις κυκλοφορίες του 2017 και του 2018.

By