Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου, 2020

Cisco: Σε εξέλιξη έρευνες για να μην επαναληφθεί το τεχνικό πρόβλημα στην πλατφόρμα Webex


Τι λέει η πολυεθνική για τη σημερινή «αστοχία» που προκάλεσε προβλήματα στην τηλεκπαίδευση

Σε τεχνικό σφάλμα ενός απ’ τα data center της Cisco στο Λονδίνο οφείλονται οι σημερινές δυσκολίες στην πρεμιέρα της τηλεκπαίδευσης στη χώρα μας. Εκπρόσωπος της εταιρείας έλεγε στο newmoney ότι το τεχνικό σφάλμα προκάλεσε πρόβλημα όχι σε όλους, αλλά σε ορισμένους δέκτες των υπηρεσιών της πλατφόρμας webex στην ευρύτερη περιοχή EMEAR, δηλαδή Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική και Ρωσία. Ένας απ’ αυτούς ήταν και το υπ. Παιδείας της Ελλάδος.

Σύμφωνα με τα αναλυτικά στοιχεία της εταιρείας η πρώτη περίοδος που υπήρξαν προβλήματα είτε αστοχίας εισόδου στην πλατφόρμα είτε μεγάλων καθυστερήσεων ξεκίνησε στις 9.43 ώρα Ελλάδος και διήρκεσε ως τις 10.27 όταν και οι τεχνικοί της εταιρείας κατάφεραν να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα. Το ίδιο ωστόσο επαναλήφθηκε στις 12.12 ως τις 12.28 ώρα Ελλάδος.

«Η Cisco έχει αποκαταστήσει τη λειτουργία της υπηρεσίας Webex που επηρέασε σήμερα για μικρό χρονικό διάστημα έναν περιορισμένο αριθμό χρηστών στην περιοχή EMEAR (Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική και Ρωσία). Συνεχίζουμε να εξελίσσουμε τα συστήματα και τις διαδικασίες μας για να μετριάσουμε την πιθανότητα παρόμοιων συμβάντων στο μέλλον. Ευχαριστούμε τους χρήστες του Webex για την υπομονή τους κατά την επίλυση αυτού του ζητήματος», τονίζει σε επίσημη δήλωση της η πολυεθνική εταιρεία.

Κύκλοι της μάλιστα έλεγαν στο newmoney ότι είναι σε εξέλιξη οι απαραίτητες διαγνωστικές διαδικασίες στα συστήματα προκειμένου να μην υπάρξει επανάληψη του προβλήματος. Διαβεβαίωναν δε ότι οι δυνατότητες της πλατφόρμας είναι τέτοιες που μπορούν εκατομμύρια άνθρωποι να κάνουν παράλληλα χρήση των υπηρεσιών της.

Σημειώνεται ότι η πρόσβαση στις υπηρεσίες της πλατφόρμας webex αποτελεί δωρεά της Cisco προς το υπ. Παιδείας.

(Visited 1 times, 1 visits today)
By