Ωστόσο, η DoorDash απέκτησε μια νέα εταιρεία για ψηφιακές παραγγελίες με στόχο να αυξήσει τις συναλλαγές της.
Η αμερικάνικη DoorDash στόχευε να εξαγοράσει τη βρετανική Deliveroo αλλά οι εταιρείες δεν κατέληξαν σε συμφωνία, σύμφωνα με το Bloomberg.
Η συγχώνευση, που συζητιόταν από το περασμένο καλοκαίρι, θα δημιουργούσε μια εταιρεία παράδοσης φαγητού με πωλήσεις ύψους 5,2 δισ. δολαρίων.
Η DoorDash κατέληξε να εξαγοράσει την Wolt, την φινλανδική Startup ντελίβερι, έναντι 7 δισ. δολαρίων, μια από τις πιο αξιοσημείωτες συγχωνεύσεις στον τομέα.
Η διανομή φαγητού σημειώνει ανοδική πορεία, αυξάνοντας κατακόρυφα σε αξία κατά τη διάρκεια της πανδημίας ιδίως στις αρχές. Σύμφωνα με έρευνα, το 42% των καταναλωτών έχει χρησιμοποιήσει υπηρεσίες ντελίβερι τους τελευταίους 18 μήνες, εκ των οποίων το 54% αφορούν το DoorDash.
Παρόλα αυτά, η έκθεση σημειώνει ότι το ποσοστό των ανθρώπων που χρησιμοποιούν το DoorDash εξακολουθεί να υπολείπεται του συνολικού, μεγαλύτερου πληθυσμού των επισκεπτών εστιατορίων.
Εξαιτίας αυτού, η επικείμενη εξαγορά της Startup Bbot από την DoorDash, η οποία ενδιαφέρεται για την απόκτηση της πλατφόρμας παραγγελιών ,έχει νόημα, καθώς θα μπορούσε να συμβάλλει στην αύξηση του αριθμού των συνολικών συναλλαγών που μπορούν να πραγματοποιηθούν μέσω της εφαρμογής της.