Δευτέρα, 27 Σεπτεμβρίου, 2021

Der Spiegel: Προχωρά σε 150 απολύσεις και κλειδώνει άρθρα στην ηλεκτρονική έκδοση

Σε μία προσπάθεια να αντιμετωπίσει την πτώση των διαφημίσεων και της κυκλοφορίας

der spiegel

Το γερμανικό εβδομαδιαίο περιοδικό Der Spiegel ανακοίνωσε την Τρίτη ότι θα απολύσει 150 άτομα και θα αρχίσει να χρεώνει τους αναγνώστες για μερικά άρθρα του στο Διαδίκτυο, καθώς προσπαθεί να αντιμετωπίσει την πτώση των διαφημίσεων και της κυκλοφορίας.

Τα νέα μέτρα θα μειώσουν τα έξοδα των περιοδικών Der Spiegel και Manager, που ανήκουν στον όμιλο Spiegel-Verlag, κατά 16 εκατομμύρια ευρώ έως το τέλος του 2017, είπε ο διευθυντής των περιοδικών από την έδρα του στο Αμβούργο, όπου βρίσκονται επίσης και τα γραφεία του ιστότοπου Spiegel Online.

Η κυκλοφορία του Der Spiegel, ενός από τα μεγαλύτερα ειδησεογραφικά περιοδικά της Ευρώπης, κυμαίνεται γύρω στις 870.000. Είναι γνωστό για τα σε βάθος ρεπορτάζ του και αποτελεί απαραίτητη πηγή ειδήσεων για την γερμανική πολιτική, επιχειρηματική και πολιτιστική ελίτ.

Ο ιστότοπος του περιοδικού είναι εντελώς δωρεάν έως τώρα και ενώ περιέχει κάποια από τα άρθρα του περιοδικού, τα περισσότερα πλήρη ρεπορτάζ βρίσκονται μόνο στην έντυπη μορφή, η οποία είναι προσβάσιμη από το Διαδίκτυο με συνδρομή.

Τις επόμενες εβδομάδες θα βγουν και τα πρώτα επί πληρωμή άρθρα στο Spiegel Online. Αυτά θα συνοδευτούν από συνδρομητικές υπηρεσίες, όπως καθημερινές περιλήψεις ειδήσεων και, από τα μέσα του 2016, τη διεθνή υπηρεσία του Spiegel.

«Είναι σημαντικό για το μέλλον της ποιοτικής δημοσιογραφίας τα εξαιρετικά γραμμένα άρθρα να μην τυπώνονται, απλώς, αλλά να πωλούνται και διαδικτυακά» είπε ο αρχισυντάκτης Κλάους Μπρίνκμπαϊμερ.

Φέτος το περιοδικό εγκαινίασε ένα λογοτεχνικό ένθετο και υπηρεσία ειδήσεων bento, ένα ευέλικτο και εξατομικευμένο σύστημα διαχείρισης που προσφέρει μείωση χρόνου και κόστους και επιτρέπει μεγαλύτερη ενδοεπιχειρησιακή ενημέρωση.

Είπε επίσης ότι σκοπεύει να εγκαινιάσει μια καινούργια εφαρμογή, τοπικά ένθετα (ξεκινώντας με την περιοχή του Βόρειου Ρήνου-Βεστφαλίας) και να προωθήσει κοινές δράσεις ανάμεσα στα τμήματα που ασχολούνται με τα έντυπα, το Διαδίκτυο, την τεκμηρίωση και την τηλεόραση.

«Ο στόχος μας είναι να ενδυναμώσουμε τον όμιλο Spiegel ως βάση διερευνητικής πολιτικής δημοσιογραφίας ενώ συγχρόνως τον μετατρέπουμε σε καινοτόμο εταιρεία πολυμέσων» σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος Τόμας Χας, όταν ανακοίνωνε το πρόγραμμα του ομίλου, Ατζέντα 2018.

Η αναδιάρθρωση της εταιρείας, που θα καταργήσει τις 150 από τις 727 θέσεις εργασίας του Spiegel, «αφορά δύσκολες και επώδυνες μειώσεις,» υπογράμμισε ο Χας, αλλά πρόσθεσε ότι είναι αναγκαίες «για να εξασφαλίσουμε το οικονομικό μέλλον της εταιρείας μας».

(Visited 1 times, 1 visits today)
By