Η αχανής ασιατική χώρα αποτελεί το νέο Ελντοράντο για τη γερμανική μάρκα. Περισσότερο από το 1/3 της παραγωγής της, 54.100 αυτοκίνητα επί συνόλου 186.000 το πρώτο εννεάμηνο του 2017, απορροφήθηκε από Κινέζους λάτρεις των επιδόσεων.
Σύμφωνα με τον κ. Φράντς Γιούνγκ, πρόεδρο και διευθύνων σύμβουλο της Porsche China, οι Κινέζοι προτιμούν κυρίως τα τετράθυρα μοντέλα της μάρκας, δηλαδή τις Macan, Cayenne και Panamera, αλλά τον τελευταίο καιρό αρχίζει να υπάρχει μεγάλη ζήτηση και για τα διθέσια μοντέλα, όπως είναι οι 718 και 911.
Η Κίνα αποτελεί τη νούμερο ένα αγορά της Porsche στον πλανήτη και η φίρμα επενδύει αντίστοιχα στη χώρα. Πρόσφατα εγκαινίασε το 100ό σημείο πώλησης, το οποίο δεν είναι όπως αντιλαμβάνεστε μια τυπική «έκθεση» αλλά ένα μεγαλειώδες κατασκεύασμα.
Το νέο «Porsche Studio» στην τεράστια μητρόπολη Γκουανγκτζού είναι μια καινοτόμος ιδέα πωλήσεων, την οποία η μάρκα σκοπεύει να χρησιμοποιήσει για να αλληλεπιδράσει με νέες ομάδες αγοραστών στην καθημερινή τους ζωή και με πιο άμεσο τρόπο. Οι νέοι χώροι βρίσκονται σε κεντρικό σημείο σε ένα πολυτελές εμπορικό κέντρο, προσφέροντας στους πελάτες μια πλήρη εικόνα των υπηρεσιών της μάρκας, τόσο ζωντανά όσο και σε εικονικές μορφές. Ένα κέντρο εμπειρίας Porsche θα ανοίξει επίσης στη Σαγκάη την άνοιξη του 2018, στο οποίο οι πελάτες της μάρκας θα έχουν τη δυνατότητα να οδηγήσουν όλα τα μοντέλα σε ειδικά διαμορφωμένες πίστες.
Όπως μπορείτε να δείτε και στις σχετικές εικόνες, τα περισσότερα από τα σημεία πώλησης της Porsche στην Κίνα βρίσκονται σε τεράστιες εγκαταστάσεις. Το μεγαλύτερο από αυτά μάλιστα απασχολεί περισσότερους από 250 υπαλλήλους. Για να έχετε μια τάξη μεγέθους, ο αριθμός αυτός είναι μεγαλύτερος αυτού του εργατικού δυναμικού μιας μεγάλης αντιπροσωπείας μαζικού κατασκευαστή αυτοκινήτων στη χώρα μας.