Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024

Δώδεκα βραβεία απέσπασαν τα brands της Coca-Cola 3Ε στα Social Media Awards

Τα brands της Coca-Cola Τρία Έψιλον επεκτείνουν σταθερά την παρουσία τους στα digital και social media

cocacola

Σάρωσαν τα βραβεία τα brands της Coca-Cola 3Ε στα Social Media Awards, τη μεγαλύτερη ελληνική διοργάνωση για τα social media, όπου διακρίνονται οι πιο καινοτόμες, σύγχρονες και δημιουργικές ενέργειες της αγοράς.

Στη φετινή μεγάλη βραδιά των social media, η οποία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 19 Νοεμβρίου, οι ενέργειες των brands της Coca-Cola Τρία Έψιλον ξεχώρισαν με 12 βραβεία, σε πολλαπλές κατηγορίες! Μεταξύ αυτών, ένα από τα σημαντικότερα της βραδιάς, το PLATINUM βραβείο πήγε στην ομάδα του Cutty Sark μαζί με την 4WiseMonkeys για το «#cuttypaizei», το οποίο συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία στην ενότητα Instagram! Το Cutty Sark συστήθηκε ξανά με το νεανικό κοινό, βασιζόμενο στο πνεύμα της περιπέτειας που το χαρακτηρίζει και φέρνει στη ζωή μας μια φρέσκια πλατφόρμα 360ο επικοινωνίας, αυτή των Urban Adventures, αλλά και το hashtag #cuttypaizei, καλώντας όλους τους urban adventurers να ανακαλύψουν όσα παίζουν καθημερινά στην πόλη τους και τα καλά κρυμμένα σημεία της.

Η ομάδα του Cutty Sark παρέλαβε 6 ακόμη βραβεία μαζί με την 4WiseMonkeys, για το «Urbanadventures.gr by Cutty Sark» και φυσικά για το hashtag #cuttypaizei! Πιο συγκεκριμένα, έλαβε το GOLD βραβείο στις κατηγορίες Best Social Media Strategy for Event Promotion για το Urban Ejekt Ticket Hunt by Cutty Sark και Best Use of Instagram για το λανσάρισμα και τη χρήση του #cuttypaizei στο Instagram, καθώς και το SILVER βραβείο στις κατηγορίες Best Overall Presence on Facebook για το fb page CuttySarkWhisky, Best Corporate Blog για το blog @urbanadventures.gr, Best Use of a Hashtag on Twitter με Twitter accountCuttySarkGreece και Best Content Marketing in Social Media.

Δύο βραβεία κατέκτησε και η ομάδα του Famous Grouse με την 4WiseMonkeys που ξεχώρισε με την ενέργεια‘The Famous Grouse Personalization’ αποσπώντας GOLD βραβείο στην κατηγορία Best Integration of Social Media & Offline Campaign και SILVER στην κατηγορία Best Social Media Strategy for Sales. Η ενέργεια παρουσίσε μία ιδανική λύση για όσους ψάχνουν το τέλειο δώρο:
ένα μπουκάλι Famous Grouse με το όνομα του αποδέκτη και μία προσωπική ευχή! Αποτέλεσμα, χιλιάδες καταναλωτές, έχουν πλέον το προσωπικό τους Famous Grouse!

Τα TSAKIRIS chips ξεχώρισαν στην κατηγορία Best Social Media Contest για την ενέργεια «WTF? What’s The Flavor? By Tsakiris Chips» που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την JNL+ και απέσπασε το SILVER βραβείο. Η πρωτότυπη, απολαυστική και διαδραστική ενέργεια συνέδεσε άμεσα τους καταναλωτές με τα νέα λανσαρίσματα των Tsakiris Μισά Μισά, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να δημιουργήσουν εκείνοι την επόμενη μοναδική γεύση της σειράς μέσα από την πλατφόρμα WTF?.

Πολλές ήταν οι βραβεύσεις και για την Amita Motion, η οποία παρέλαβε BRONZE βραβείο στην κατηγορία «Best Integration of Social Media & Offline Campaign» μαζί με την MAD/AKOH για την ολοκληρωμένη ψηφιακή καμπάνια του Amita Motion Positive Club, και στην κατηγορία «Best Use of YouTube» μαζί με την Initiative για το Amita Motion Live streaming YouTube Masthead της Ημέρας Θετικής Ενέργειας.

 

By