Σάββατο, 21 Μαΐου, 2022

Επίσημο: Η VW παρουσίασε το νέο ID. Buzz

Μετά την παρουσίαση του πρωτότυπου VW ΙD. Buzz το 2017, έφτασε η στιγμή της αποκάλυψης του νέου ηλεκτρικού μοντέλου της Volkswagen. Το νέο ID. Buzz αποτελεί την σύγχρονη αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του θρυλικού Microbus.

Όπως και ο πρόγονος του, έτσι και αυτό θα είναι διαθέσιμο σε επαγγελματική και επιβατική έκδοση.

Το ID. Buzz βασίζεται στην ηλεκτρική πλατφόρμα MEB του γερμανικού ομίλου και η σχεδίαση του αποτίνει φόρο τιμής στο θρυλικό μοντέλο της VW, το Microbus. Τα ID. Buzz και ID. Buzz Cargo θα κυκλοφορήσουν στην αγορά της Ευρώπης από το φθινόπωρο, με τις παραγγελίες να ξεκινούν από τον Μάιο.

Tα μοντέλα που προορίζονται για την Γηραιά ήπειρο θα χρησιμοποιούν έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 204 PS ο οποίος θα στέλνει την ισχύ του στους πίσω τροχούς. Ο τελευταίος θα αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία χωρητικότητας 77 kWh, η οποία με φόρτιση 170 kW μπορεί να φορτιστεί από 5% στο 80% σε περίπου 30 λεπτά.

H VW ισχυρίζεται ότι το ID. Buzz είναι το πρώτο MPV και Van που παραδίδεται στον αγοραστή του με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα. Επιπλέον, στο εσωτερικό του γίνεται χρήση υψηλού ποσοστού ανακυκλωμένων υλικών ενώ δεν υπάρχει και η επιλογή δέρματος.

VW ID. Buzz

Η σχεδίαση του έχει εμφανείς επιρροές με τον πρόγονο του. Έχει μήκος 4,712 m και το μεταξόνιο του έχει μήκος 2,988 m. Παρά τις αναλογίες του, το ID. Buzz έχει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,285 Cd, ενώ η επαγγελματική έκδοση του έχει συντελεστή 0,29 Cd.

Ο κατασκευαστής ισχυρίζεται ότι και οι δύο εκδόσεις του ID. Buzz προσφέρουν κορυφαία επίπεδα ευρυχωρίας και πρακτικότητας. Στην επιβατική έκδοση ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 1.121 lt, ενώ με την πίσω σειρά καθισμάτων αναδιπλωμένη ο διαθέσιμος χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 2.205 lt.

Αργότερα, θα κυκλοφορήσει και έκδοση του ID. Buzz με μεγαλύτερο μεταξόνιο η οποία θα είναι διαθέσιμη με εξαθέσια και επταθέσια διαμόρφωση.Το ID. Buzz Cargo διαθέτει τρεις θέσεις εμπρός (εναλλακτικά δύο) και χώρο αποσκευών 3,9 m3. Τα νέα ID. Buzz και ID. Buzz Cargo θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της εταιρίας στο Ανόβερο πλάι στο plug-in υβριδικό Multivan.

VW ID. Buzz

Θυμίζουμε ότι το ID. Buzz δεν είναι το πρώτο ηλεκτρικό Minibus. Το 1972 στην έκθεση του Ανόβερου, η Volkswagen είχε παρουσιάσει ένα T2 με ένα ηλεκτρικό μοτέρ τοποθετημένο στο πίσω μέρος. Η VW υποσχόταν τότε αυτονομία 85 km. Μισό αιώνα μετά η ιδέα ενός ηλεκτρικού Microbus γίνεται πραγματικότητα.

(Visited 1 times, 1 visits today)
By