Τετάρτη, 27 Οκτωβρίου, 2021

Εστίαση: Απεργία σε όλο τον κλάδο προκήρυξε για την Παρασκευή η Ομοσπονδία Εργαζομένων στον Επισιτισμό

Σε γενίκευση των κινητοποιήσεων συνολικά στον κλάδο της εστίασης αποφάσισαν να προχωρήσουν οι συνδικαλιστικές οργανώσεις των εργαζομένων στο χώρο με φόντο την υπόθεση των διανομέων της efood.

Σήμερα η διοίκηση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων στον Επισιτισμό – Τουρισμό (ΠΟΕΕΤ) ανακοίνωσε την προκήρυξη για αύριο, Παρασκευή, 24ωρης απεργίας σε όλο τον κλάδο της εστίασης, έπειτα από σχετικό αίτημα που κατέθεσαν τα πρωτοβάθμια σωματεία απ’ όλη τη χώρα, καλύπτοντας παράλληλα και τους διανομείς της efood.

«Είχαμε ξεκαθαρίσει προς πάσα κατεύθυνση προς όλες τις μεριές πως θα στηρίξουμε την πιο ευάλωτη κατηγορία των εργαζομένων που είναι οι διανομείς! Πρακτικές που μας γυρνούν χρόνια πίσω δεν θα γίνουν ανεκτές από την πλευρά μας!», αναφέρει στο σχετικό ανακοινωθέν επαναλαμβάνοντας τα αιτήματα.

Υπενθυμίζεται πως μεταξύ αυτών είναι η απευθείας πρόσληψη απ’ την efood και όχι μέσω τρίτων των διανομέων με συμβάσεις αορίστου χρόνου, τερματισμός του συστήματος αξιολόγησης, συλλογική σύμβαση εργασίας κοκ

Επαφές efood με τους διανομείς
Την ίδια ώρα πάντως από την Online Delivery, την εταιρεία πίσω απ’ την ψηφιακή πλατφόρμα efood, διαμηνύουν πως η διοίκηση της θα τοποθετηθεί δημοσίως για το όλο ζήτημα, αλλά και για τη στρατηγική που θα ακολουθήσει, την ερχόμενη Δευτέρα «σε μία προσπάθεια να ξεδιαλύνει τα πράγματα».

Στο πλαίσιο αυτό πληροφορίες αναφέρουν πως έχει ξεκινήσει γύρος επαφών της διοίκησης της εταιρείας τόσο με ομάδες διανομέων της όσο και με τα συνδικαλιστικά σωματεία. Τα τελευταία πάντως, κρίνοντας απ’ την πρώτη χθεσινή επαφή και τη νέα 24ωρη απεργία που προκήρυξαν, δεν φαίνονται να ικανοποιούνται.

Σε κάθε περίπτωση πάντως και παρά την πίεση που έχει δεχθεί τις τελευταίες ημέρες η ψηφιακή πλατφόρμα, ο χρόνος φαίνεται να κυλά προς όφελος της. Ήδη το hashtag #cancel_efood που έγινε σημαία του «ψηφιακού ακτιβισμού» έναντι της εταιρείας έχει εξαφανιστεί εδώ και τρεις ημέρες απ’ τα top trends των social media. Οι δε παραγγελίες μέσω της πλατφόρμας παραμένουν μειωμένες σε σχέση με μία εβδομάδα πριν, αλλά σε καμία περίπτωση δεν φτάνουν το -20% με -30% των πρώτων δύο ημερών, όπως μαρτυρούν επαγγελματίες που συνεργάζονται μαζί της.

Πάντως πέραν των αντιδράσεων των διανομέων η Οnline Delivery καλείται να πάρει θέση και έναντι της κίνησης της νεοεισερχόμενης στην ελληνική αγορά Rocket Delivery να ανακοινώσει ότι θα προσλάβει με συμβάσεις αορίστου χρόνου 500 διανομείς. Μία τακτική εξάλλου που βοήθησε και την ίδια στην έως τώρα επικράτησή της έναντι της Wolt, που λειτουργεί αποκλειστικά με το μοντέλο της εξωτερικής συνεργασίας.

(Visited 1 times, 1 visits today)
By