Τετάρτη, 26 Ιανουαρίου, 2022

Facebook, TikTok, WeChat: «Σαρώνει» το shopping στα social media – Πρόβλεψη για τζίρο $1,2 τρισ.

Το ονομαζόμενο ως social commerce θα φτάσει τα $1,2 τρισ μέχρι το 2025, από τα $492 δισ του 2021. Η αύξηση αυτή οφείλεται κυρίως σε καταναλωτές των γενεών Gen Z και Millennials οι οποίοι θα αποτελέσουν το 62% των αγοραστών – Τι δείχνει η έρευνα της Accenture

Mε τριπλάσιους ρυθμούς ανάπτυξης κινείται η αγορά του shopping στα social media όπως Facebook, TikTok και WeChat, σύμφωνα με έρευνα της Accenture.

Το ονομαζόμενο ως social commerce θα φτάσει τα $1,2 τρισ μέχρι το 2025, από τα $492 δισ του 2021. Η αύξηση αυτή οφείλεται κυρίως σε καταναλωτές των γενεών Gen Z και Millennials οι οποίοι θα αποτελέσουν το 62% των αγοραστών.

Τα πιο δημοφιλή προϊόντα της αγοράς αυτής είναι τα ρούχα, τα ηλεκτρονικά και η διακόσμηση. Παράλληλη αύξηση επιδεικνύουν τα προϊόντα ομορφιάς, ιδιαίτερα λόγω των influencers.

Η αγοραστική συνήθεια αυτή αποτελεί καλό νέο και για τα μικρά, οικογενειακά μαγαζιά, αφού πάνω από το 50% των ερωτηθέντων της έρευνας υπογράμμισαν πως προτιμούν τις μικρές επιχειρήσεις έναντι των μεγαλυτέρων όπως Amazon και Walmart.

Η Αccenture αναφέρει πως 3,5 δισ πολιτών χρησιμοποίησαν τα social media το 2021, με μέσο όρο χρήσης 2,5 ωρών καθημερινά. Η αγορά στη Δύση είναι πολύ πιο «φρέσκια» από αυτή της Κίνας, όπου το 80% των χρηστών των social media κάνουν αγορές social commerce.

Σύμφωνα με την Accenture, η Κίνα θα παραμείνει ως οδηγός της social commerce αγοράς, ενώ οι αναπτυσσόμενες αγορές της Ινδίας και της Βραζιλίας θα καταγράψουν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη.

Η έρευνα είχε εύρος δείγματος 10.053 χρήστες social media στην Κίνα, την Ινδία, τη Βραζιλία, τις ΗΠΑ και τη Βρετανία, από τις 12 Αυγούστου μέχρι τις 3 Σεπτεμβρίου 2021.

(Visited 1 times, 1 visits today)
By