Δευτέρα, 2 Αυγούστου, 2021

Forbes για Αντετοκούνμπο: Μετά τον τίτλο στο NBA θα μπορούσε να κερδίσει 35 – 40 εκατ. δολάρια από διαφημίσεις

Πενήντα χρόνια μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος με ηγέτη τον Καρίμ Αμπντούλ Τζαμπάρ, ο Γιάννης Αντετοκούνμπο οδήγησε την αρμάδα των Μιλγουόκι Μπάκς στη «Γη της Επαγγελίας».

Ο 26χρονος Greek Freak το βράδυ της Τρίτης έχοντας τρομερή απόδοση στο έκτο παιχνίδι της σειράς των τελικών του NBA σκόραρε 50 πόντους και οδήγησε τα «ελάφια» στη νίκη με 105 – 98 έναντι των Φοίνιξ Σανς.

Σύμφωνα με το Forbes η κατάκτηση του πρωταθλήματος ήταν το επιστέγασμα των προσπαθειών του Γιάννη Αντετοκούνμπο ο οποίος στην οκταετή του καριέρα στο μαγικό κόσμο του NBA, έχει κατακτήσει δύο φορές τον τίτλο του MVP στην κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος, ενώ άλλη μία φορά έχει κερδίσει το βραβείο του αμυντικού της χρονιάς. Παράλληλα την τελευταία τριετία έχει επιλεγεί στην κορυφαία πεντάδα του πρωταθλήματος του NBA.

Ωστόσο σύμφωνα με ειδικούς η ζωή του μπορεί να αλλάξει ακόμα περισσότερο. Και αυτό οφείλεται στην κατάκτηση του τίτλου του NBA. Έτσι λοιπόν πρόκειται να ανοίξουν και άλλες πόρτες οι οποίες θα αυξήσουν τον τραπεζικό του λογαριασμό.

greek_freak

Ο Αντετοκούνμπο εμφανίστηκε στον κόσμο του NBA το 2013. Μέσα σε πέντε χρόνια κατάφερε να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα που αγωνίζονται στα παρκέ της αντίπερα όχθης του Ατλαντικού, ενώ τον Δεκέμβριο του 2020 υπέγραψε την πενταετή ανανέωση του συμβολαίου του που θα του αποφέρει 228 εκατ. δολάρια.

Βέβαια ο Greek Freak δεν μένει μόνο στα χρήματα που κερδίζει με τα χρώματα των «ελαφιών». Πιο συγκεκριμένα κερδίζει 25 εκατ. δολάρια το χρόνο από συνεργασίες μεταξύ των οποίων είναι η Nike, η JBL, η Budweiser, ο Σαράντης και η Protergia. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Forbes αυτές οι συνεργασίες κατατάσσουν τον Γιάννη Αντετοκούνμπο στην πέμπτη υψηλότερη θέση με τους αθλητές που αγωνίζονται στο NBA.

Όπως σημειώνει σε δηλώσεις του ο Tim Derdenger, καθηγητής στη σχολή οικονομίας και διοίκησης επιχειρήσεων στο Πίτσμπουργκ της Πενσυλβάνια μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος οι συνεργασίες θα μπορούσαν να αποφέρουν στον Αντετοκούνμπο 35-40 εκατ. δολάρια φέρνοντάς τον στα ίδια επίπεδα με τον super star των Γκόλντεν Στέιτ Γουόριορς Στεφ Κάρι.

Από την πλευρά του ο αθλητικός σύμβουλος Μάρκ Γκάνις υποστηρίζει πως «πρόκειται για έναν άνθρωπο οποίος μπορεί να προωθήσει τη Louis Vitton το ίδιο αποτελεσματικά όσο και η NIKE».

Σύμφωνα με τον ίδιο θα μπορούσε να έχει μεγαλύτερα οικονομικά οφέλη εάν αποφάσιζε να ενισχύσει ακόμα περισσότερο το προφίλ του. Εάν έκανε κάτι τέτοιο τότε θα μπορούσε να φτάσει τον Λεμπρόν Τζέιμς ο οποίος με 65 εκατ. δολάρια βρίσκεται πρώτος στη λίστα των αμοιβόμενων αθλητών του Forbes.

«Είναι η κατάλληλη στιγμή για τον Έλληνα σούπερ σταρ. Με την καριέρα του Λεμπρόν Τζέιμς να φτάνει στο τέλος της ο Γιάννης Αντετοκούνμπο θα μπορούσε να γίνει το μελλοντικό σήμα κατατεθέν της Nike. Άλλωστε το 2019 όταν κυκλοφόρησε η σειρά Zoom Freak 1, επρόκειτο για το μεγαλύτερο αρχικό λανσάρισμα παπουτσιών μπάσκετ στην ιστορία της Nike», σημείωσε ακόμη.

«Νομίζω ότι για εταιρείες που ξεκίνησαν νωρίς με τον Γιάννη, ο οποίος είναι ένα στοχαστικό, αφοσιωμένο άτομο, όπως η Ready Nutrition, η απόδοση του θα είναι καταπληκτική», λέει ο Τζοε Φαβορίτο, βετεράνος σύμβουλος αθλητικού μάρκετινγκ.

Σύμφωνα με τους New York Times αυτό που κάνει πιο αξιοσημείωτη την ιστορία του Αντετοκούνμπο είναι ότι η κατάκτηση της κορυφής μοιάζει με σενάριο χολιγουντιανής ταινίας. Γιος των μεταναστών από τη Νιγηρία που πουλούσε στους δρόμους της Αθήνας γυαλιά ηλίου και DVD για να μαζέψει επιπλέον χρήματα και να βοηθήσει την οικογένειά του.

Άρχισε να παίζει μπάσκετ το 2008 σε ηλικία 13 ετών και όταν αγωνίστηκε στο ελληνικό πρωτάθλημα συγκέντρωσε πάνω του την προσοχή των scouter του ΝΒΑ. Ήταν η 15η επιλογή στα Draft του 2013. Επίσης εξασφάλισε συνεργασία με την Walt Disney η οποία εξασφάλισε τα δικαιώματά του και ξεκίνησε την παραγωγή ταινίας που αφηγείται τη ζωή του.

«Αυτό είναι ένα ακόμη βήμα σε έναν πολύ μακρή και διασκεδαστικό δρόμο για τον Αντετοκούνμπο», προσθέτει ο Φαβορίτο. «Και είναι υπέροχο για το μπάσκετ σε παγκόσμια κλίμακα», καταλήγειο βετεράνος σύμβουλος αθλητικού μάρκετινγκ.

(Visited 1 times, 1 visits today)
By