Τρίτη, 7 Μαΐου, 2024

Fresh Line: To ταξίδι στον κόσμο συνεχίζεται…

Στο επίκεντρο των μελλοντικών εξαγωγικών στόχων της εταιρείας φυσικών καλλυντικών για το 2014 βρίσκεται η είσοδός της σε νέες αγορές, όπως αυτή των Η.Π.Α, και η ανάπτυξη στην Μέση Ανατολή 

freshCC

«Το εξωτερικό μπορεί να αποτελέσει μία δυναμική και πολλά υποσχόμενη έξοδο για τις ελληνικές επιχειρήσεις, αρκεί να λειτουργήσουν σοβαρά και στοχευμένα». Η Ναταλία Βαγιωνή, διευθύνουσα σύμβουλος των φυσικών καλλυντικών Fresh Line δεν μένει όμως μόνο στα λόγια. Με μία μόνιμη- πια- βαλίτσα στο χέρι, γυρνάει όλο τον κόσμο…σε 80 ημέρες, ανεβάζοντας ακόμη περισσότερο τον πήχη για την εταιρεία.

Στο επίκεντρο των μελλοντικών εξαγωγικών στόχων της Fresh Line για το 2014 όπως μας αποκαλύπτει βρίσκεται η είσοδός της σε νέες αγορές, όπως αυτή των Η.Π.Α, και η ανάπτυξη στην Μέση Ανατολή. Ταυτόχρονα, επικεντρώνεται στην επέκτασή της σε αγορές όπου ήδη διαθέτει σημεία πώλησης, όπως αυτή του Ηνωμένου Βασιλείου και της Γερμανίας.

Το δίκτυο διανομής της αναμένεται να ενισχυθεί με 30 νέα σημεία πώλησης στην Ελλάδα και το εξωτερικό τη νέα χρονιά, ενώ ταυτοχρόνως θα προχωρήσει σε επαναλανσάρισμα 100 νέων κωδικών. Αξίζει να αναφερθεί επίσης, πως η Fresh Line, λόγω της αυξημένης παραγωγικής της ζήτησης, βρίσκεται σε διαδικασία μεταφοράς σε νέα, μεγαλύτερη παραγωγική μονάδα, εντός της Αττικής. Τέλος, το 2014 αναμένεται να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες για την αναδιοργάνωσή της και η επανασχεδίαση των λειτουργικών της διαδικασιών.

Σήμερα η Fresh Line δραστηριοποιείται σε 14 χώρες διαθέτοντας τα προϊόντα της σε περισσότερα από 230 σημεία πώλησης συνολικά, εκ των οποίων τα 40 βρίσκονται στην Ελλάδα, 100 περίπου στη Ρωσία –τη βασική εξαγωγική της χώρα – και τα υπόλοιπα στις εξής αγορές: Γερμανία, Ρωσία, Κύπρο, Ηνωμένο Βασίλειο, Καζακστάν, Αρμενία, Γεωργία, Αλβανία, Ουκρανία, Τουρκία, Χονγκ Κονγκ, Μακάο και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

freshDD

Για τη Ναταλία Βαγιωνή η παρούσα οικονομική συγκυρία αποτελεί μια πρόκληση για συνεχή βελτίωση και εξέλιξη, υπογραμμίζοντας την ανάγκη η εταιρία να βγει πιο δυνατή και να λειτουργεί με παγκόσμια πρότυπα.

Βασικά συστατικά στην επιτυχία της αποτελούν η ποιότητα και η ελληνικότητα των προϊόντων της, που τα κάνουν να ξεχωρίζουν παγκοσμίως, η αφοσίωση στη συνεχή ανάπτυξη και η δομημένη εξαγωγική της στρατηγική.

Η ιστορία της Fresh Line δεν ξεκινά σήμερα αλλά το 1992, χρονιά κατά την οποία η Πρόεδρος και ιδρύτρια της εταιρίας, κα Μάυρα Βαγιωνή- Στασινοπούλου, αποφάσισε να κάνει επιχειρηματική πρακτική όλες τις γνώσεις που είχε αποκτήσει από τη Ζακυνθινή γιαγιά της πάνω σε συνταγές ομορφιάς, βασισμένες σε εκλεκτά βότανα και σπάνια φυτά της ελληνικής φύσης με αρωματικές αλλά και θεραπευτικές ιδιότητες.

Το πρώτο κατάστημα της εταιρίας άνοιξε στο Χαλάνδρι. Ο κόσμος αγάπησε την αυθεντικότητά της  και μέσα σε λίγο διάστημα η ζήτηση αυξήθηκε τόσο, ώστε η ιδρύτρια μπήκε στο χώρο του Franchising παραχωρώντας Άδειες Δικαιοχρησίας σε τρίτους, οργανώνοντας ένα πανελλαδικό σύστημα υποστήριξης.

Από τα παιδικά της χρόνια, η κα. Βαγιωνή – Στασινοπούλου έφτιαχνε  καλλυντικά  στο σπίτι με φρέσκα υλικά της κουζίνας και του κήπου, βασισμένη σε αυτές τις οικογενειακές συνταγές. Με τον καιρό, στράφηκε στη μελέτη της βοτανικής και της αρωματοθεραπείας, ερευνώντας νεώτερα αλλά και παλιά συγγράμματα αρχαίων βοτανολόγων, από Θεόφραστο και Διοσκουρίδη έως Όμηρο και Ηρόδοτο. Η εκκίνηση στην εξαγωγική δραστηριότητα της εταιρίας έγινε το 2004 με το Λονδίνο και 3 καταστήματα στη Ρωσία.

Δέσποινα Καραγιαννοπούλου

(Visited 1 times, 1 visits today)
By