Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Γ.Μανιάτης: «Οι συγκοινωνίες ξέμειναν από καύσιμα και έμειναν στο αμαξοστάσιο»

Αναλυτικά, η ανακοίνωση του Γιάννη Μανιάτη για τις συγκοινωνίες

Giannis-Maniatis

Οχήματα αποσύρθηκαν από την κυκλοφορία και έμειναν στο αμαξοστάσιο του Αγ. Ιωάννη Ρέντη και του Μπραχαμίου, καθώς δεν υπάρχει πετρέλαιο για να ανεφοδιαστούν, για πρώτη φορά από την ίδρυση των Αστικών Συγκοινωνιών. Αυτό αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο υπεύθυνος της Κ.Ο. της Δημοκρατικής Συμπαράταξης (ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ) για Ενέργεια, Περιβάλλον και Υποδομές, Γιάννης Μανιάτης. «Αντί να κάνουν δρομολόγια και να εξυπηρετούν τους πολίτες, «σταλιάζουν», όπως και οι επιβάτες του λεκανοπεδίου στις στάσεις, δημιουργώντας ουρές, έξω από το αμαξοστάσιο της Π. Ράλλη για να βάλουν μια στάλα πετρέλαιο, για πόσο ακόμη;» σημειώνει.

Και καλεί τον κ. Σπίρτζη να εξηγήσει την απόλυτη απαξίωση των ΟΣΥ που είναι το πρώτο βήμα για να ανοίξει ο δρόμος της ιδιωτικοποίησης του Οργανισμού. Πέρσι, προσέφερε δωρεάν διαδρομές με τα μέσα συγκοινωνίας για να κατευνάσει τον θυμό του κόσμου από τα capital controls.

Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει:

«Η κυβέρνηση συνεχίζει να ζει σε έναν κόσμο εικονικής πραγματικότητας στον οποίο όλα βαίνουν καλώς!!!, αλλά η καθημερινότητα κραυγάζει με αγωνία.

Για πρώτη φορά από την ίδρυση των Αστικών Συγκοινωνιών, οχήματα αποσύρθηκαν από την κυκλοφορία και έμειναν στο αμαξοστάσιο του Αγ. Ιωάννη Ρέντη και του Μπραχαμίου, καθώς δεν υπάρχει πετρέλαιο για να ανεφοδιαστούν. Αντί να κάνουν δρομολόγια και να εξυπηρετούν τους πολίτες, «σταλιάζουν», όπως και οι επιβάτες του λεκανοπεδίου στις στάσεις, δημιουργώντας ουρές, έξω από το αμαξοστάσιο της Π. Ράλλη για να βάλουν μια στάλα πετρέλαιο, για πόσο ακόμη;

Προφανώς, αφού οι αρμόδιοι κυβερνητικοί παράγοντες, συμβάλλοντας στην προσπάθεια της κυβέρνησης να παρουσιάσει ένα πλασματικό πρωτογενές πλεόνασμα, έκαναν στάση πληρωμών και στα καύσιμα.

Το μάρμαρο το πληρώνουν οι «προνομιούχοι» πολίτες που χρησιμοποιούν τις συγκοινωνίες για τη μετακίνησή τους.

Ο κ. Σπίρτζης να εξηγήσει την απόλυτη απαξίωση των ΟΣΥ που είναι το πρώτο βήμα για να ανοίξει ο δρόμος της ιδιωτικοποίησης του Οργανισμού. Πέρσι, προσέφερε δωρεάν διαδρομές με τα μέσα συγκοινωνίας για να κατευνάσει τον θυμό του κόσμου από τα capital controls.

Φέτος, ούτε αυτό μπορεί να κάνει, γιατί ξέμεινε από καύσιμα.

Έσπειρε ανέμους και θερίζει θύελλες!»

By