Δευτέρα, 16 Μαΐου, 2022

Γεράρδος: Εκτός Αττικής τα δύο νέα καταστήματα της Πλαίσιο

Το άνοιγμα στο HORECA και συνολικά το Β2Β που πλέον έχει ξεπεράσει το 50% των πωλήσεων κρατά σταθερές τις επιδόσεις του Ομίλου παρά την μικρή κάμψη στη λιανική φέτος λόγω του πληθωρισμού – Τι ετοιμάζει η αλυσίδα

Tην προσθήκη δύο νέων καταστημάτων φέτος στο δίκτυο της περιλαμβάνει το επενδυτικό πρόγραμμα της Πλαίσιο συνολικού ύψους 10 εκατ. ευρώ.

Παράλληλα, η αλυσίδα, που συνεχίζει να επενδύει στα logistics λανσάροντας μάλιστα την υπηρεσία έγκαιρης προειδοποίησης για παραδόσεις «last mile», ποντάρει στην ανοδική πορεία των πωλήσεων στο κανάλι Β2Β, αλλά και το λανσάρισμα νέων υπηρεσιών, ώστε να υπερκαλύψει τη μικρή κάμψη που παρουσιάζει τους τελευταίους μήνες η ζήτηση στη λιανική λόγω της ενεργειακής κρίσης. Σημειωτέον πως ήδη ο όμιλος, όπως αποκάλυψε η διοίκηση κατά τη χθεσινή τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές, πραγματοποιεί ποσοστό άνω του 50% των πωλήσεων του στο κανάλι Β2Β έχοντας επεκταθεί από πέρυσι και στο HORECA.

Σε ό,τι αφορά τα δύο νέα καταστήματα, σύμφωνα με τον Πρόεδρο κ. Γιώργο Γεράρδο αυτά θα ανοίξουν σε πόλεις εκτός της Αττικής. Αν και δεν τις προσδιόρισε καθώς, όπως είπε, «είναι σε εξέλιξη οι διαπραγματεύσεις με τους ιδιοκτήτες των ακινήτων», σημείωσε πως τα δύο νέα σημεία θα είναι μεγέθους περίπου 1.500 τμ και σε αυτά θα διατίθενται και λευκές συσκευές, μία κατηγορία που αποτελεί προτεραιότητα για την Πλαίσιο. Σημειωτέον πως σήμερα λευκές συσκευές διαθέτουν μόνο 10 καταστήματα του δικτύου της αλυσίδας.

Η διοίκηση της Πλαίσιο κατά τη χθεσινή ενημέρωση των αναλυτών. Από αριστερά: Γιώργος Γεράρδος (Πρόεδρος), Κώστας Γεράρδος (Διευθύνων Σύμβουλος, Κατερίνα Βασιλάκη (Οικονομική Διευθύντρια)

Μάλιστα ο κ. Κώστας Γεράρδος σημείωσε πως με την επιστροφή της κανονικότητας στον τρόπο λειτουργίας του λιανεμπορίου, πλέον καταναλωτές χρησιμοποιούν τα φυσικά καταστήματα περισσότερο, ως μέρος όμως της omni channel εμπειρίας, με αποτέλεσμα το μερίδιο των διαδικτυακών πωλήσεων να μειωθεί από 20% περίπου το 2021 σε 15% στο τετράμηνο. Σύμφωνα με τον ίδιο κάπου εκεί θα ισορροπήσει η διάρθρωση.

Στο κομμάτι της λιανικής ο ίδιος σημείωσε πως στο τετράμηνο της φετινής χρήσης παρουσιάζεται μία μικρή κάμψη. «Η αγορά φαίνεται κάπως παγωμένη με όλα αυτά που γίνονται. Δεν είναι όμως κάτι το τραγικό, εκτιμούμε ότι θα περάσει. Σημείωσε επίσης ότι λόγω της διαταραχής της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας συνεχίζουν να παρατηρούνται κάποιες ελλείψεις στην αγορά, αν και σημείωσε ότι η Πλαίσιο έχει την κεφαλαιακή επάρκεια και τις ροές που τις επιτρέπουν να αποθεματοποιεί μεγαλύτερες ποσότητες και έτσι να μην υπάρχει πρόβλημα.

Ο ίδιος αρνήθηκε να προβεί σε οποιαδήποτε εκτίμηση για φέτος λόγω των συνθηκών που επικρατούν στην αγορά. «Το καλό είναι ότι έχουμε τοποθέτηση σε μεσαίο και ανώτερο εισόδημα, που είναι και το τμήμα του καταναλωτικού κοινού με τη μικρότερη επίπτωση. Επίσης αναφερόμαστε σε επιχειρήσεις. Και το σύνολο των υποτμημάτων σε όλα τα κανάλια πώλησης στο Β2Β πηγαίνουν σαφώς καλύτερα σε σχέση με τη λιανική», σημείωσε ο κ. Κώστας Γεράρδος. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας οι παραδόσεις σε επιχειρήσεις έχουν φθάσει το 23% επί των πωλήσεων. «Αν το δούμε όμως συνολικά πωλήσεις σε ΑΦΜ τότε μιλάμε για ένα ποσοστό οριακά πάνω απ’ το 50%», σημείωσε ο κ. Γεράρδος.

Ο κ. Γεράρδος σημείωσε ότι το μεγαλύτερο μέρος του επιπρόσθετου κόστους που αντιμετωπίζει η Πλαίσιο λόγω των συνθηκών το απορροφά.

Παράλληλα ο Όμιλος θέλει να επεκτείνει τόσο το πρόγραμμα πιστώσεων που είχε ξεκινήσει με ένα επιτόκιο 12,9% όσο και το πλέγμα των υπηρεσιών που προσφέρει σήμερα στον καταναλωτή.

Ειδική αναφορά έγινε στη νέα υπηρεσία live παρακολούθησης της πορείας της παραγγελίας από τους πελάτες, που ήρθε να προστεθεί και να αναβαθμίσει την υφιστάμενη υπηρεσία next day delivery της Πλαίσιο.

(Visited 1 times, 1 visits today)
By