Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

H Adidas βρήκε το «κόλπο» που ψάχνουν Nike και Under Armour

Τίποτα δεν σταματάει την ανοδική πορεία της Adidas.

Η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι τα έσοδά της στη Βόρεια Αμερική για το 2017 σημείωσαν άνοδο 35%. Μιλώντας στο Business Insider, ο επικεφαλής της Adidas για τις ΗΠΑ, Μαρκ Κινγκ, απέδωσε την επιτυχία σε «επενδύσεις στους σωστούς τομείς», καθώς η εταιρεία επικεντρώθηκε στις πιο σημαντικές για εκείνη κατηγορίες: τα παπούτσια Originals, εμπνευσμένα από παλαιότερα μοντέλα, τα ρούχα προπόνησης, το τρέξιμο, το μπάσκετ.

Το τρέξιμο παραμένει η κατηγορία με τις μεγαλύτερες πωλήσεις, αλλά ο Κινγκ βλέπει μεγάλη άνοδο των ρούχων προπόνησης, τα  οποία χαρακτηρίζει ως τη «μεγαλύτερη ευκαιρία για την Adidas». Τα ρούχα για γυμναστική είναι πλέον η δεύτερη μεγαλύτερη κατηγορία για την εταιρεία.

Η περισσότερη από την ανάπτυξη της Adidas στις ΗΠΑ έχει ξεκινήσει από την πλευρά της μόδας, και ο Κινγκ περιμένει να δει αυξημένες πωλήσεις σε κατηγορίες όπως ο αθλητικός εξοπλισμός ή τα παπούτσια (αμερικάνικου) ποδοσφαίρου. Αυτό αντικατοπτρίζει την τάση των καταναλωτών να ξεκινούν τις αγορές τους με casual εξοπλισμό, και στη συνέχεια να εξειδικεύονται και να γίνονται πιο τεχνικοί.

«Η Adidas εδώ βρίσκεται σε καλύτερη θέση από όλους τους υπόλοιπους», σχολιάζει ο Κινγκ. Οι δύο μεγαλύτεροι ανταγωνιστές της εταιρείας στις ΗΠΑ, η Nike και η Under Armour«σκοντάφτουν» τα τελευταία τρίμηνα. Τον περασμένο Νοέμβριο, όταν η Adidas ανακοίνωνε άνοδο πωλήσεων 31% στην αμερικανική αγορά, εκείνες της Nike ήταν μειωμένες κατά 3% και της Under Armour κατά 12%.

Ανάλογη πορεία προβλέπει ο Κινγκ και για το 2018, καθώς η Adidas επιδιώκει να αυξήσει το μερίδιό της στην αμερικανική αγορά. Ο ίδιος εκτιμά πως το μερίδιο της Adidas αυτή τη στιγμή είναι κοντά στο 10%, ενώ μέχρι πριν λίγα χρόνια ήταν μόλις 3,5%.

By