Κυριακή, 28 Απριλίου, 2024

H Red Bull αποζημιώνει τους πελάτες που απογοητεύτηκαν επειδή δεν έβγαλαν…φτερά

Η “Red Bull δίνει φτερά” ήταν το πετυχημένο μότο του συγκεκριμένου ισοτονικού ποτού για σχεδόν δύο δεκαετίες.

redbull

Μόνο που η εταιρεία καλείται τώρα να καταβάλει 13 εκατομμύρια δολάρια στο πλαίσιο διακανονισμού μαζικής αγωγής εναντίον της με την κατηγορία της ψευδούς και παραπλανητικής διαφήμισης, σύμφωνα με την επιθεώρηση της βιομηχανίας ποτών BevNet.

Οπως αναμεταδίδει το Business Insider, τελικά αποδεικνύεται ότι η Red Bull δεν σου δίνει…φτερά. Ούτε καν μεταφορικά. Στη διαφήμιση αναφέρεται ότι το εν λόγω ποτό μπορεί να βελτιώσει τη συγκέντρωση και την ταχύτητα αντίδρασης. Ωστόσο, οι ενάγοντες υποστηρίζουν ότι οι ισχυρισμοί αυτοί είναι ψευδείς και στερούνται επιστημονικής στήριξης. Αν και στην αγωγή δεν αναφέρεται ρητώς ότι οι ενάγοντες απογοητεύτηκαν επειδή δεν έβγαλαν πραγματικά…φτερά, επισημαίνεται ότι η Red Bull βασίζεται σε μεγάλο βαθμό σε όρους, όπως “φτερά” και “ώθηση” για να δώσει στους καταναλωτές την εντύπωση ότι το ποτό προσφέρει ένα είδος φυσικής ανάνηψης ή τόνωσης.

Εάν ο προτεινόμενος διακανονισμός εγκριθεί από το Αμερικανικό Περιφερειακό Δικαστήριο της Νέας Υόρκης, όπου κατατέθηκε η αγωγή, η Red Bull θα πρέπει να καταβάλει 6,5 εκατομμύρια δολάρια μέσα σε μία εβδομάδα.

Σύμφωνα με το κείμενο του διακανονισμού, η Red Burse θα αποζημιώσει τους πελάτες, που απογοητεύτηκαν επειδή το ισοτονικό ποτό ήταν χαμηλότερο των προσδοκιών τους με ένα τσεκ των 10 δολαρίων ή ένα voucher αξίας 15 δολαρίων για προϊόντα της Red Bull. Κάτι τέτοιο θαμπορούσε κοστίσει ακριβά στην εταιρεία, καθώς η μαζική αγωγή καλύπτει εκατομμύρια ανθρώπους που αγόρασαν τουλάχιστον ένα κουτάκι Red Bull τα τελευταία 10 χρόνια.

By