Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

H Τότεναμ κλείνει «χρυσό» deal με την Google για την ονοματοδοσία του γηπέδου της

Η Τότεναμ βρίσκεται σε επαφές με την Google για ένα σπουδαίο χορηγικό deal μετονομασίας του «Tottenham Stadium», το οποίο θα πολλαπλασιάσει τα έσοδα του κλαμπ

Πέρασαν τριάμισι χρόνια από την ημέρα που άνοιξε τις πύλες του το υπερσύγχρονο στολίδι της Τότεναμ, «Tottenham Hotspur Stadium», χωρητικότητας 62,850 θεατών και συνολικού κόστους κατασκευής 1,2 δισεκατομμυρίων ευρώ. Κι έστω και με σχετική καθυστέρηση, οι Λονδρέζοι βρίσκονται κοντά στο να συνάψουν ένα από τα μεγαλύτερα χορηγικά deal στο ποδόσφαιρο για τα δικαιώματα του ονόματος του γηπέδου, έχοντας ανοίξει επαφές με την Google.

Όπως αναφέρει το «Athletic», ο παγκόσμιος κολοσσός εξετάζει την πιθανότητα να επενδύσει στους Σπερς σε αντάλλαγμα με το να προσθέσει το όνομά της στο όνομα του γηπέδου, χάρη στο οποίο η Τότεναμ απέκτησε επιπλέον αίγλη στον εμπορικό τομέα.

Εκτός της ποδοσφαιρικής του χρήσης και των αγώνων εμβέλειας Premier League και Champions League, το γήπεδο φιλοξενεί αγώνες του NFL, μια αγορά στην οποία η Google θέλει να απευθυνθεί, έχοντας ήδη στο χαρτοφυλάκιό της το NBA, το MLB (μπέιζμπολ) και τη Formula 1 (χορηγός της McLaren από τον περασμένο Μάρτιο).

Πρόκειται για ένα deal που αν οριστικοποιηθεί θα εκτοξεύσει τις οικονομικές δυνατότητες των Σπερς, που είναι ήδη η 5η πλουσιότερη ομάδα της Αγγλίας με χορηγούς την «AIA», τη Nike και την εταιρεία πώλησης αυτοκινήτων Cinch.

Ιθύνων νους του deal είναι ο Τοντ Κλάιν, ο πρώτος εμπορικός διευθυντής στην ιστορία της Τότεναμ, ο οποίος πήρε… μεταγραφή από το NFL και τους Miami Dolphins, όπου είχε συνάψει ανάλογο deal για την ονοματοδοσία του γηπέδου που αποφέρει στο κλαμπ περί τα 250 εκατ. ευρώ σε βάθος 18 ετών.

By