Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024

H Victoria’s Secret «σκότωσε το τέλειο κορμί» μετά την κατακραυγή

Τρεις φοιτήτριες έκαναν έναν κολοσσό όπως η Victoria’s Secret να «σκοτώσει» το σλόγκαν της καμπάνιας που προκάλεσε οργή για «ανθυγιεινά» και «καταστροφικά» πρότυπα.

h-victorias-secret

Πριν από λίγες μέρες, η νέα διαφημιστική καμπάνια για την προώθηση σειράς εσωρούχων της Victoria’s Secret εξόργισε χιλιάδες ανθρώπους, καθώς θεωρήθηκε ότι προωθεί «ανθυγιεινά» και «καταστροφικά» πρότυπα για τις γυναίκες.

Μετά από μία σαρωτική εκστρατεία κατά αυτής της διαφημιστικής καμπάνιας, όπου περισσότεροι από 26.000 άνθρωποι υπέγραψαν ψήφισμα στο Change.org, η εταιρεία άλλαξε το μότο της καμπάνιας.

Από «το τέλειο κορμί» έγινε «ένα κορμί για κάθε κορμί».

vs

Την αρχή του ψηφίσματος κατά της καμπάνιας έκαναν 3 φοιτήτριες του Πανεπιστημίου του Λιντς, τονίζοντας τα εξής:

Η Victoria’s Secret μέσα από τις νέες της διαφημίσεις παίζει με τις ανασφάλειες των γυναικών, και στέλνει ένα καταστροφικό μήνυμα τοποθετώντας τις λέξεις «το τέλειο κορμί» μεταξύ μοντέλων που έχουν ακριβώς τον ίδιο, πολύ λεπτό σωματότυπο. Αυτή η εκστρατεία μάρκετινγκ είναι επιβλαβής. Αποτυγχάνει να προβάλει την εκπληκτική πολυμορφία των σωμάτων των γυναικών, αποκαλώντας μόνο έναν τύπο σώματος «τέλειο».

vs1

Πλέον, οι φοιτήτριες δηλώνουν ενθουσιασμένες με την αλλαγή στην ιστοσελίδα αν και πολλές αφίσες σε καταστήματα και outdoor κυκλοφορούν ακόμα με το αρχικό κείμενο.

Αλλά δεν είναι απολύτως ικανοποιημένες.

«Θεωρούμε ότι η αλλαγή αυτή αντικατοπτρίζει ένα πιο περιεκτικό και υγιές μήνυμα. Αν και είμαστε ενθουσιασμένεις που η Victoria’s Secret μας άκουσε, η εκστρατεία δεν έχει τελειώσει. Θέλουμε να αλλάξουν όλες τις αφίσες σε όλα τα καταστήματά τους με τη νέα διατύπωση.

Επίσης, περιμένουμε μια συγγνώμη και μια υπόσχεση από τη Victoria’s Secret ότι δεν θα χρησιμοποιήσει αυτές τις απαράδεκτες πρακτικές μάρκετινγκ ξανά στο μέλλον».

Οι τρεις φοιτήτριες δεν ηταν οι μόνες

Οι τρεις φοιτήτριες δεν ήταν οι μόνες που πολέμησαν αυτή την καμπάνια. Η εταιρεία εσωρούχων Dear Kate δημιούργησε δική της αντίστοιχη καμπάνια, δίνοντας τη δική της ερμηνεία στο… τέλειο κορμί.

vs8

By