Οι πωλήσεις της Hermes αυξήθηκαν, καθώς η ζήτηση για τις ακριβές τσάντες της εταιρείας πολυτελών ειδών, όπως η δημοφιλής Birkin, παρέμεινε ανθεκτική, καταφέρνοντας να αντισταθεί στην ευρύτερη ύφεση του κλάδου.
Οι πωλήσεις του τρίτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 11,3% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες, ανέφερε η Hermes International SCA σε ανακοίνωσή της την Πέμπτη, λίγο υψηλότερα από τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Η Hermes εμφανίστηκε πιο ισχυρή σε σχέση με τους ανταγωνιστές της εν μέσω της επιβράδυνσης της ζήτησης για προϊόντα υψηλής ποιότητας, επειδή απευθύνεται στους πλουσιότερους πελάτες, των οποίων οι δαπάνες τείνουν να είναι λιγότερο ευμετάβλητες από τους λεγόμενους “φιλόδοξους” πελάτες.
Η γαλλική εταιρεία επωφελείται επίσης από την ισχυρή τιμολογιακή πολιτική της και τις λίστες αναμονής για τις πιο περιζήτητες τσάντες της.
Μιλώντας σε δημοσιογράφους, ο οικονομικός διευθυντής Eric du Halgouet δήλωσε ότι η Hermes δεν βλέπει καμία αλλαγή στις παγκόσμιες τάσεις στις αρχές αυτού του τριμήνου.
Άλλοι μεγάλοι όμιλοι ειδών πολυτελείας, από την LVMH έως την ιδιοκτήτρια της Gucci, Kering SA, ανακοίνωσαν απογοητευτικά αποτελέσματα τις τελευταίες ημέρες, καθώς οι αγοραστές στην Κίνα περιόρισαν τις αγορές ακριβών προϊόντων.
Οι πωλήσεις της Hermes στην Ευρώπη, την Ιαπωνία και την Αμερική ξεπέρασαν όλες τις εκτιμήσεις στο τρίμηνο, ενώ η περιοχή που περιλαμβάνει την Κίνα αυξήθηκε κατά 1%, κάτω από τις προσδοκίες για ανάπτυξη 2,3%.
Όλα τα τμήματα της εταιρείας αυξήθηκαν εκτός από τη μονάδα ρολογιών, η οποία σημείωσε πτώση 18%, διπλάσια των εκτιμήσεων.