Στον αντίποδα ο «Ριζοσπάστης» με ημερήσια κυκλοφορία 5.500 φύλλα πήρε μόλις 60.000 ευρώ
Οι τράπεζες έδωσαν στη δημοσιότητα τις διαφημιστικές τους δαπάνες και συγκεκριμένα τα ποσά που έδωσαν σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, εφαρμόζοντας το νόμο Δραγασάκη.
Διατρέχοντας τις λίστες με τα επίσημα στοιχεία για τα ποσά που διατέθηκαν στα Μέσα, διαπιστώνει κανείς πως για το 2015 η προσκείμενη στον ΣΥΡΙΖΑ εφημερίδα «Αυγή» πήρε εννεαπλάσια χρήματα, αν και έχει μικρότερη κυκλοφορία από την εφημερίδα «Ριζοσπάστης».
Συγκεκριμένα, η «Αυγή», με μέσο όρο ημερήσιας κυκλοφορίας τα 1.500 φύλλα, πήρε διαφήμιση ύψους 550.000 ευρώ, ενώ η εφημερίδα του ΚΚΕ, ο «Pιζοσπάστης», με ημερήσια κυκλοφορία 5.500 φύλλα, πήρε μόλις 60.000 ευρώ.