Κυριακή, 5 Μαΐου, 2024

Η Coca Cola λανσάρει το Fuze Tea στην Ευρώπη

Ξεκινά μέχρι το τέλος του μήνα το λανσάρισμα του Fuze Tea στην Ευρώπη από την Coca Cola, μία από τις πλέον αναπτυσσόμενες μάρκες του χαρτοφυλακίου της. 

Το Fuze Tea έχει ήδη παρουσία σε 40 χώρες και μέχρι το τέλος του Ιανουαρίου θα κυτκλοφορήσει σε ολόκληρη τη Δυτική Ευρώπη και την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.

Το Fuze Tea είναι ένα μίγμα από γεύσεις φρούτων, βοτάνων, εκχυλίσματα τσαγιού και άλλα συστατικά που το εντάσσουν στην κατηγορία του κρύου τσαγιού. Κυκλοφόρησε αρχικά το 2012 σε 14 διεθνείς αγορές, καταγράφοντας ανάπτυξη δισεκατομμυρίων δολαρίων σε λιγότερο από τρία χρόνια, δήλωσε η Coca-Cola. Έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, με 14 έως 19 θερμίδες ανά 10cl ανάλογα με τη γεύση.

Μία από τις κύριες ευρωπαϊκές αγορές της θα είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, όπου η CCEP έχει δρομολογήσει μια εκστρατεία μάρκετινγκ GBP4m (5,4 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) που στοχεύει στους «απαιτητικούς» Millennials.

Το Fuze Tea θα είναι διαθέσιμο στο Ηνωμένο Βασίλειο σε φιάλες 40 cl PET on-the-go από τα μέσα Ιανουαρίου και πολυ-συσκευασίες φιαλών PET 4x40cl τον Μάρτιο.

Ο Simon Harrison, διευθυντής επιχειρησιακού μάρκετινγκ των ευρωπαϊκών συνεργατών της Coca-Cola, δήλωσε: «Οι προτιμήσεις των καταναλωτών αλλάζουν και γνωρίζουμε ότι οι άνθρωποι αναζητούν μεγαλύτερο αριθμό επιλογών και επιλογών στα ποτά τους. Το λανσάρισμα στην Ευρώπη του Fuze Tea είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να προσφέρουμς νέες, πιο εξελιγμένες γεύσεις σε περισσότερους ανθρώπους σε περισσότερα μέρη. Κινούμαστε γρήγορα ως εταιρεία για να προσφέρουμε προϊόντα εξαιρετικής γεύσης που θα αγαπούν οι καταναλωτές», τόνισε.

By