Τρίτη, 16 Απριλίου, 2024

Η Ferrari εισέρχεται στην εποχή της ηλεκτροκίνησης – Νέα γραμμή παραγωγής στο Μαρανέλο

Η παρουσίαση του project θα γίνει στις 16 Ιουνίου, με τον εκτελεστικό διευθυντή, Benedetto Vigna, να ρίχνει φως στη νέα στρατηγική της ιταλικής εταιρείας

Να επεκτείνει σημαντικά το εργοστάσιο, το οποίο διατηρεί στη βόρεια Ιταλία, σχεδιάζει η Ferrari, στο πλαίσιο της φιλόδοξης στρατηγικής για την παραγωγή πολυτελών ηλεκτρικών μοντέλων.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, η βιομηχανική μονάδα στο Μαρανέλο αναμένεται να εμπλουτιστεί με μια τρίτη γραμμή παραγωγής, η οποία θα αφορά αποκλειστικά υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Η επέκταση δε, είναι πιθανό να συμπεριλαμβάνει και ένα κέντρο έρευνας και ανάπτυξης μπαταριών, οι οποίες αποτελούν το next-big-thing της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η παρουσίαση του project θα γίνει στις 16 Ιουνίου, με τον εκτελεστικό διευθυντή, Benedetto Vigna, να ρίχνει φως στη νέα στρατηγική της ιταλικής εταιρείας, η οποία θα εδράζεται στην ηλεκτροκίνηση.

Στον απόηχο των παραπάνω πληροφοριών, η μετοχή της εταιρείας στην προ-αγορά της Wall Street αυξάνεται έως και κατά 1,3%, σβήνοντας όλες τις αρχικές απώλειες, με τους επενδυτές να δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στα μεγαλόπνοα σχέδια.

Η Ferrari, η οποία αποτελεί ένα από τα πλέον πολύτιμα και ακριβά brands παγκοσμίως, εισήχθη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης το 2015. Παρά τα αξιοσημείωτα περιθώρια κέρδους, η μετοχή έχει υπο-αποδώσει το τελευταίο διάστημα, λόγω των ανησυχιών για την πρόοδο στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.

Απώλειες κατά 23% έχει καταγράψει η τιμή της μετοχής και στο Χρηματιστήριο του Μιλάνου, μένοντας αρκετά πίσω σε σχέση με τις μετοχές των υπόλοιπων αυτοκινητοβιομηχανιών.

Ο 53χρονος Vigna, ο οποίος ανέλαβε πριν λίγους μήνες τα ηνία της Ferrari, έχει ήδη προβεί σε αρκετές οργανωτικές αλλαγές, φέρνοντας στην αυτοκινητοβιομηχανία αρκετά στελέχη από την προηγούμενη δουλειά του, τη STMicro. Πρόκειται για μία εταιρεία, η οποία συνεργαζόταν με την κατασκευάστρια μικροτσίπς Qualcomm, αλλά και την Apple.

Οι εν εξελίξει αλλαγές είναι πιθανό να οδηγήσουν έως το 2025 στην παρουσίαση του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος από τη Ferrari. Όμως, σύμφωνα με ανάλυση της Citi, το μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα, το οποίο έχει ως στόχο την «επανεφεύρεση» της εταιρείας, αναμένεται να επιδράσει αρνητικά στα κέρδη της εταιρείας.

By