Παρασκευή, 30 Σεπτεμβρίου, 2022

Οι Κινέζοι ποντάρουν στον έρωτα και τα… προφυλακτικά

Στην αυξανόμενη ζήτηση για προφυλακτικά στην Κίνα ποντάρει μια κινεζική κοινοπραξία η οποία θα πληρώσει 600 εκατ. δολάρια για να αγοράσει την αυστραλέζικη εταιρεία προφυλακτικών Ansell.

Η κινεζική κοινοπραξία ποντάρει στην αυξανόμενη ζήτηση για προϊόντα αντισύλληψης καθώς οι «ερωτευμένοι» καταναλωτές γίνονται όλο και πιο ευαίσθητοι σε θέματα σεξουαλικής υγείας και στρέφονται σε γνωστές ποιοτικές μάρκες.

Ο κινεζικός φαρμακευτικός όμιλος Humanwell Healthcare με έδρα τη Σαγκάη και η κρατική CITIC Capital China Partners θα αγοράσουν την Ansell, η οποία είναι πολύ παλιά επιχείρηση αλλά προϊόντα του ομίλου ήδη κυκλοφορούν στην Κίνα μέσω του εμπορικού σήματος Jissbon.

Η κινέζικη αγορά προφυλακτικών αναμένεται να τριπλασιαστεί κατά το διάστημα 2015-2024 και να φθάσει τα 5 δις. δολάρια, σύμφωνα με περυσινή έκθεση της Transparency Market Research. Αυτό είναι αποτέλεσμα της πιο φιλελεύθερης αντιμετώπισης του σεξ από τους νέους ανθρώπους και της ενημέρωσης που έχουν για τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα μέσω κρατικής καμπάνιας. Και όλα αυτά συμβαίνουν παρά το γεγονός ότι καταργήθηκε η πολιτική του ενός παιδιού.

«Οι πωλήσεις δεν έχουν αυξηθεί αλλά υπάρχει μαζική ζήτηση για αναβαθμισμένη ποιότητα», αναφέρει ο Shaun Rein, από την εταιρεία συμβούλων China Market Research. «Σε αυτό το σημείο οι ξένες μάρκες έχουν σαφές πλεονέκτημα. Οι καταναλωτές στρέφονται σε ποιοτικές εταιρείες», σημειώνει.

Οι Κινέζοι τουρίστες στην Ιαπωνία επιστρέφουν στη χώρα τους με πάκους με προφυλακτικά και οι Ιάπωνες κατασκευαστές τα τελευταία χρόνια έκαναν μεγάλες εξαγωγές στην Κίνα εκμεταλλευόμενοι τα σκάνδαλα για την ασφάλεια που είχαν ξεσπάσει στην κινεζική αγορά και είχαν μειώσει την καταναλωτική εμπιστοσύνη στις τοπικές μάρκες όπως είναι οι Donless, Double Butterfly και Gobon.

Η αστυνομία της Σαγκάης καταγγέλλει ότι πέρυσι κατέσχεσε 3 εκατομμύρια προφυλακτικά εγχώριας παραγωγής τα οποία ήταν από κακής ποιότητας υλικά τα οποία σε μερικές περιπτώσεις είχαν και δυσάρεστη οσμή ενώ το 2015 είχαν βρεθεί 5 εκατομμύρια «μαϊμούδες» προφυλακτικά.

H Jissbon αποτελεί μια μάρκα μεσαίας κατηγορίας στην Κίνα και απευθύνεται σε καταναλωτές χαμηλότερου εισοδήματος (εργάτες, φοιτητές κλπ) οι οποίοι ωστόσο δεν εμπιστεύονται τα τοπικά προϊόντα αναφέρει ο κ. Rein. «Είναι πάνω από τις κινεζικές μάρκες», σημειώνει.

Οι νεαροί Κινέζοι αρχίζουν να έχουν σεξουαλικές επαφές νωρίτερα από ότι παλαιότερα όπως ανέφερε ένα κρατικό Μέσον πέρυσι με την πρώτη σεξουαλική εμπειρία να σημειώνεται στα 17.

Ο βασικός ανταγωνιστής της Ansell αυτή τη στιγμή στην Κίνα είναι η Reckitt Benckiser στην οποία ανήκει και η Durex και στη χώρα έχει ένα από τα μεγαλύτερα εργοστασιά της.

Όπως ανακοίνωσε η Ansell την Πέμπτη, σκοπεύει να εξαγοράσει το 10% των μετοχών της εταιρείας και αναζητά ευκαιρίες εξαγοράς στον κλάδο των φαρμάκων και της βιομηχανίας. Για αυτό το ποσόν υπολογίζεται ότι θα διατεθεί ένα ποσόν ύψους 265 εκατομμυρίων δολαρίων.

(Visited 1 times, 2 visits today)
By