Δευτέρα, 29 Απριλίου, 2024

Η νέα Mercedes-AMG GLC φτάνει τα 680 άλογα

Η Mercedes-AMG αποκαλύπτει τις κορυφαίες εκδόσεις GLC 43 και GLC 63 S E Performance που προσφέρουν εκρηκτικές επιδόσεις.

Λίγους μήνες μετά το λανσάρισμα της νέας Mercedes GLC και GLC Coupe, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσιάζει τις AMG εκδόσεις και των δύο SUV αυτών.

H GLC 43 παραμένει η “βασική” AMG, συνδυάζοντας έναν τούρμπο κινητήρα 2,0 λίτρων με ένα ήπια υβριδικό σύστημα μίζας/ γεννήτριας που συνολικά αποδίδει 421 ίππους (+14 του mild hybrid συστήματος).

Η μετάδοση περνά στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 9 σχέσεων, ενώ η τετρακίνηση 4Matic έχει κατανομή 39/61 σε αναλογία μπροστά/πίσω.

Επιπλέον, η GLC 43 διαθέτει προαιρετική αερανάρτηση, ενεργητική τετραδιεύθυνση και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση AMG Ride Control. Χρειάζεται 4,8 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα με περιορισμένη την τελική στα 250 χλμ./ώρα.

Φυσικά, τα πράγματα είναι πολύ πιο άγρια στην GLC 63 S E Performance που αντικαθιστά την προηγούμενη με τον V8. Η νέα έχει έναν δίλιτρο turbo τετρακύλινδρο που συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα στο πίσω άξονα για να αποδίδει συνδυαστικά 680 ίππους και 1.020 Nm ροπής.

Ο turbo από μόνος του παράγει 476 ίππους και 545 Nm ροπής, γεγονός που τον καθιστά τον ισχυρότερο τετρακύλινδρο κινητήρα στον κόσμο. Ο ηλεκτροκινητήρας έχει 204 ίππους.

Για το «0-100» η GLC 63 S E Performance χρειάζεται μόλις 3,5 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 275 χλμ./ώρα.

Και όπως η GLC 43, έτσι και η 63 χρησιμοποιεί το ίδιο αυτόματο AMG Speedshift MCT 9G κιβώτιο και διαθέτει τετρακίνηση 4Matic.

Ωστόσο, το σύστημα 4Matic+ στο 63 είναι πλήρως μεταβλητό, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να έως και το 100% της διαθέσιμης ροπής στους πίσω τροχούς.

Η μπαταρία υψηλής απόδοσης της GLC 63 έχει χωρητικότητα 6,1 kWh. Η φόρτιση πραγματοποιείται μέσω της ανάκτησης ή του ενσωματωμένου φορτιστή 3,7 kW και προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 12 χιλιομέτρων.

Από εκεί και πέρα υπάρχει το γνωστό AMG look με το εμφατικό αεροδυναμικό σύνολο, τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και τα περισσότερα χρωμιομένα στοιχεία. Στο πίσω μέρος, η GLC 43 έχει στρογγυλές διπλές απολήξεις εξατμίσεων, ενώ η GLC 63 έχει τραπεζοειδούς σχήματος.

Το εσωτερικό έχει το γνωστό MBUX νέας γενιάς με την επιλογή πλήρους δερμάτινης επένδυσης Nappa με χαραγμένο λογότυπο AMG στα μπροστινά καθίσματα. Οι αγοραστές που αναζητούν κάτι ακόμη πιο δυναμικό μπορούν να επιλέξουν τις καθίσματα Performance.

Το σύστημα MBUX διαθέτει πρόσθετα ειδικά χαρακτηριστικά AMG. Ο πίνακας οργάνων, η κεντρική οθόνη και το προαιρετικό σύστημα head-up display έχουν ειδικά γραφικά AMG, με ένα ενσωματωμένο AMG Track Pace στο σύστημα infotainment για καταγραφή δεδομένων στην πίστα.

By