Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

Η Netflix ψάχνει 1 δισ. ευρώ για νέες σειρές

Νέα χρηματοδότηση από τις αγορές αναζητεί η Netflix προκειμένου να συνεχίσει να χρηματοδοτεί το πρόγραμμα παραγωγής δικού της περιεχομένου, το οποίο της έχει δώσει το προβάδισμα τόσο έναντι του ψηφιακού όσο και του «παραδοσιακού» ανταγωνισμού, καθιστώντας την ως ένα πανίσχυρο «παίκτη» του τηλεοπτικού τοπίου.

Οι σειρές της συνδρομητικής υπηρεσίας video streaming Netflix όπως το «House of Cards» και το «Stranger Things», σαρώνουν τα βραβεία και ελκύουν εκατομμύρια τηλεθεατές-συνδρομητές. Εκτός όμως από τον χώρο της τηλεόρασης η Netflix έχει μπει και στα «χωράφια» του Χόλυγουντ παράγοντας τις δικές της ταινίες.

Η εταιρεία φέτος θα ξοδέψει πάνω από 6 δισ. δολάρια σε σειρές και ταινίες και για αυτό το λόγο θα προχωρήσει στην έκδοση ομολογιών ύψους 1 δισ. ευρώ και αυτό μόλις μήνες μετά το προηγούμενο φθινόπωρο όπου συγκέντρωσε άλλο 1 δισ. από τις αγορές. Μόνο που αυτή τη φορά θα αναζητήσει χρήματα εκτός των ΗΠΑ.

AdTech AdΜέσα στο 2017 η Netflix έχει προγραμματίσει την κυκλοφορία της νέας ταινίας του Γουίλ Σμιθ με τον τίτλο «Bright» η οποία έχει προϋπολογισμό 90 εκατ. δολαρίων, την κωμωδία «War Machine» με τον Μπραντ Πιτ και τη βραβευμένη με Όσκαρ Τίλντα Σουίντον, αλλά και νέα ταινία από τον Μάρτιν Σκορσέζε.

Η στρατηγική αυτή της Netflix φαίνεται ότι έχει αποτέλεσμα, μόνο πέρυσι η εταιρεία κέρδισε 19 εκατ. επιπλέον συνδρομητές σε όλο τον κόσμο. Για την επόμενη χρονιά, σύμφωνα με τις προβλέψεις της ίδιας της Netflix αναμένεται αύξηση 1,5 εκατ. νέων συνδρομητών το πρώτο τρίμηνο, με τους αναλυτές να προβλέπουν πως οι νέοι συνδρομητές θα φτάσουν τα 1,72 εκατομμύρια.

Στο φετινό πρόγραμμα  ξεχωρίζει το The Crown , το «Gilmore Girls» και η πρώτη βραζιλιάνικη σειρά της εταιρείας με τίτλο «3%». Εκτός από την νέα σεζόν του «Black Mirror», της πολυαγαπημένης σειράς των φανατικών του Sci-fi κι όχι μόνο, το ενδιαφέρον του  κοινού έχει προκαλέσει και η νέα ταινία για τη ζωή του πρώην αμερικανού προέδρου Μπαράκ Ομπάμα στο κολέγιο και φυσικά μια σειρά από αφιερώματα stand-up comedy.

Καθώς οι δαπάνες του γίγαντα του streaming για πρωτογενές περιεχόμενο αυξάνονται τόσο αυξάνονται και τα κόστη προώθησης. Η Netflix ανακοίνωσε ότι μόνο φέτος θα ξοδέψει περισσότερα από 1 δισ. δολάρια για θέματα μάρκετινγκ.

Οι αναλυτές πάντως αναμένουν ότι η Netflix Θα αναζητήσει και άλλα χρήματα από τις αγορές εντός του 2017.

Ένα από τα πράγματα που προβληματίζουν τους ανταγωνιστές της είναι ότι η Netflix μπορεί να ξοδέψει δισεκατομμύρια δολάρια χωρίς να είναι αναγκασμένη να παράγει κέρδη, καθώς διαθέτει ακόμη «ζεστό χρήμα» από την Σίλικον Βάλεϊ για την ανάπτυξη της. Την ίδια στιγμή που κανάλια όπως ΗΒΟ, Showtime, FX είναι αναγκασμένα να παράγουν κέρδη για τις μητρικές του εταιρείες, η Netflix επικεντρώνεται μόνο στο πως θα αυξήσει τους πελάτες της, οι οποίοι αναμένεται να ξεπεράσουν τα 100 εκατομμύρια φέτος.

Για να παράγει και να αποκτήσει τα δικαιώματα του προγράμματος της η Netflix «αιμορραγεί» ρευστό. «Τα έξοδα της Netflix είναι εκτός ελέγχου», σχολιάζει αναλυτής της Wedbush Securities, ο οποίος είναι αρνητικός για την πορεία της εταιρείας.

By