Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

Η Nike εξαγόρασε την NFT Startup ψηφιακής μόδας RTFKT

Η εταιρεία μπαίνει πλέον δυναμικά στον χώρο του metaverse έτοιμη να συνδέσει την πραγματική με την εικονική εμπειρία στην μόδα και το αθλητικό παιχνίδι.

Η Nike εξαγόρασε την RTFKT, μια Startup εταιρεία συλλεκτικών προϊόντων και μόδας με NFT, καθώς επεκτείνεται στο πεδίο του metaverse. Μεταξύ των προϊόντων της, η νεοσύστατη εταιρεία προσμετρά ένα υβριδικό συλλεκτικό NFT και φυσικό παπούτσι, το οποίο εμπνεύστηκε από τη συλλογή NFT της CryptoPunks, σύμφωνα με το CoinDesk. Αυτό το προϊόν, σε μια συνεργασία ψηφιακών υποδημάτων με τον FEWOCiOUS, έναν καλλιτέχνη NFT, πούλησε παπούτσια metaverse αξίας 3,1 εκατ. δολαρίων.

Αυτή η εξαγορά είναι ένα ακόμη βήμα που επιταχύνει την ψηφιακή μετάβαση της Nike και επιτρέπει να εξυπηρετηθούν αθλητές και δημιουργοί συνδυάζοντας το αθλητικό στυλ με την δημιουργικότητα, το gaming και τον πολιτισμό, όπως ανέφερε σε σχετική ανακοίνωση ο πρόεδρος της Nike, John Donahoe.

Στα σχέδια της Nike ήταν να επενδύσει στο εμπορικό σήμα RTFKT, συνδέοντας την μάρκα με τις υπηρεσίες της εταιρείας, ώστε από κοινού να εξυπηρετήσουν και να αναπτύξουν μια καινοτόμο και δημιουργική κοινότητά, επεκτείνοντας το ψηφιακό αποτύπωμα και τις δυνατότητες της Nike.

Ήδη η Nike εξετάζει εξετάζει περισσότερο την τεχνολογία blockchain, μια πρωτοβουλία που ξεκίνησε γύρω στο 2019, όταν κατοχύρωσε πατέντα για παπούτσια με tokenized ενώ έχει κάνει βήματα στον εικονικό κόσμο και στο παρελθόν. Τον περασμένο μήνα, παρουσίασε μια 3D εμπειρία συνδεδεμένη με το Roblox που ονομάζεται Nikeland, η οποία επιτρέπει στα άτομα να “συνδέονται, να δημιουργούν, να μοιράζονται εμπειρίες και να ανταγωνίζονται”, αφού σκοπός είναι “να μετατρέψουν τον αθλητισμό και το παιχνίδι σε τρόπο ζωής”.

Η Nike σχεδιάζει επίσης αυτόν τον μήνα να ζωντανέψει το Roblox και το Nikeland μέσω του Snapchat, όπου οι χρήστες smartphones θα μπορούν να μεταφέρουν την offline κίνηση στο online παιχνίδι και να ντύσουν τον ψηφιακό τους εαυτό με Air Force Ones ή διάφορα άλλα είδη.

By