Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024

Η start-up που «κοντράρει» την Victoria’s Secret!

Ονομάζεται Adore Me, είναι μια νέα επιχείρηση από τις εκατοντάδες start-ups που «ξεφυτρώνουν» κάθε χρόνο, αλλά έχει καταφέρει να ξεχωρίσει.

Adore_Me

Δραστηριοποιείται ομολογουμένως σε ένα μάλλον ιδιαίτερο πεδίο, σε μια αγορά όπου υπάρχει αδιαμφισβήτητος «Αυτοκράτορας» και κυρίως σε μια αγορά που αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα κερδοφορίας τα τελευταία χρόνια, ακριβώς λόγω της δομής της. Ο λόγος για την αγορά πολυτελών εσωρούχων, μιαν αγορά που προσφέρει εκλεπτυσμένα μεν, πλην όμως ακριβά προϊόντα εν μέσω μιας παρατεταμένης περιόδου κρίσης που ουσιαστικά ξεκίνησε από το 2007 κι ακόμα δεν έχει τελειώσει.

Η Adore Me όμως πέτυχε εκεί που δυσκολεύονται ακόμα και οι «πρωταθλητές» του κλάδου, όπως η γνωστή και μη εξαιρετέα φίρμα Victoria’s Secret. Kι αυτό γιατί αυτή η σχετικά νέα start-up, που μετράει μόλις 3 χρόνια λειτουργίας αλλά προσελκύει συνεχώς νέες πελάτισσες και νέα κεφάλαια, αξιοποίησε στο έπακρο τα «εργαλεία» της νέας τεχνολογίας και της νέας εποχής: είναι επί της ουσίας μια online boutique, χωρίς κόστος λειτουργίας καταστημάτων και προσωπικού, που προσφέρει στις γυναίκες εξαιρετικά πολυτελή εσώρουχα σε τιμές προσιτές και με την έξτρα «πολυτέλεια» του χρόνου, αφού δεν απαιτεί από αυτές ούτε καν να σηκωθούν από τον καναπέ τους!

Honeymoon-Dreams-red-lingeri

Με αυτό το σκεπτικό κατάφερε να προσελκύσει στο ιντερνετικό της μαγαζί πάνω από 3 εκατομμύρια γυναίκες το 2014, με έσοδα από τις πωλήσεις άνω των έξι (6) εκατομμυρίων δολαρίων και με επενδύσεις άνω των 11,5 εκατομμυρίων δολαρίων μέσω της μεθόδου του crowdfunding που επιτρέπει σε δεκάδες επενδυτές να απολαμβάνουν μερίδιο σε μια εταιρεία που ανακηρύχτηκε ως η τρίτη ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία στις ΗΠΑ για τη χρονιά που τελείωσε! Παράλληλα η μέθοδος επιτρέπει και στους αρχικούς ιδρυτές – μετόχους της εταιρείας να μην κινδυνεύουν να χάσουν το μερίδιό τους ή τον έλεγχο της εταιρείας…

adore me 2

Η εταιρεία συνεργάζεται πλέον διαφημιστικά με τα μεγαλύτερα social media (Facebook, Pandora, Spotify, Instagram και Twitter) και μέσω αυτών είδε πέρυσι το traffic στο site της να αυξάνεται κατά 200%. Κι όσο αυτό το νούμερο αυξάνεται, τόσο αυξάνονται και οι πωλήσεις άρα και τα κέρδη…

By