Παρασκευή, 20 Μαΐου, 2022

Instagram: Στα «σκαριά» νέα συνδρομητική υπηρεσία – Οι followers θα πληρώνουν για επιπλέον περιεχόμενο

Στην τελική ευθεία για τη δοκιμαστική λειτουργία μίας νέας συνδρομητικής υπηρεσίας που θα επιτρέπει στους δημιουργούς περιεχομένου να το πωλούν στους ακολούθους τους βρίσκεται το Instagram.

Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal, η δημοφιλής εφαρμογή -η οποία ανήκει στην Meta Platforms του Μαρκ Ζούκερμπεργκ- θα δίνει πλέον την δυνατότητα στους influencers να κερδίζουν χρήματα κατευθείαν από τους ακόλουθούς τους, καθώς μέχρι σήμερα η πλειοψηφία των εσόδων τους προέρχεται από τις διαφημιζόμενες εταιρείες και προϊόντα.

Μάλιστα, την Τετάρτη, η Meta Platforms παρουσίασε τη νέα υπηρεσία σε μία διαδικτυακή εκδήλωση, ενώ η λειτουργία της αναμένεται να ξεκινήσει πιλοτικά τις επόμενες εβδομάδες, αρχής γενομένης από τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Όπως αναφέρει η WSJ, η λειτουργία της νέας υπηρεσίας θα ενισχύσει τις προσπάθειες του Instagram να αυξήσει την επισκεψιμότητα των χρηστών στην πλατφόρμα και θα παρέχει επιπλέον κίνητρα στους δημιουργούς περιεχομένου ώστε να εντατικοποιήσουν την ενασχόλησή τους.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο επικεφαλής του Instragram, Άνταμ Μόσερι στην παρουσίαση της νέας υπηρεσίας, στο εξής οι νέοι συνδρομητές θα έχουν πρόσβαση σε αποκλειστικό περιεχόμενο των δημιουργών (stories, Instagram Live, φωτογραφίες, βίντεο), ενώ οι τιμές των συνδρομών θα κυμαίνονται από 0,99 ως και 99,99 δολάρια, αναλόγως με το εύρος της δημοφιλίας του εκάστοτε influencer.

«Οι δημιουργοί περιεχομένου κάνουν ό,τι κάνουν για να βγάλουν τα προς το ζην και είναι πολύ σημαντικό αυτό να είναι προβλέψιμο», τόνισε στην παρουσίαση της νέας συνδρομητικής υπηρεσίας ο Μόσερι, σημειώνοντας παράλληλα πως «οι συνδρομές είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να έχετε ένα εισόδημα, το οποίο μπορεί να προβλεφθεί και δεν θα εξαρτάται αποκλειστικά από το πόση απήχηση αποκτά μια συγκεκριμένη ανάρτηση».

Σημειώνεται τέλος πως τόσο η Facebook όσο και η Twitter βρίσκονται ήδη στο «σύμπαν» της παροχής συνδρομητικών υπηρεσιών. Αρχικά, το Facebook ξεκίνησε την παροχή συνδρομητικών υπηρεσιών το 2020, τονίζοντας ότι η εταιρεία δεν θα εισπράξει καμία αμοιβή από τους δημιουργούς περιεχομένου, τουλάχιστον μέχρι το 2023.

Από την πλευρά της η Twitter ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας της υπηρεσίας «Super Follows», η οποία επιτρέπει στους χρήστες να πληρώνουν για επιπλέον περιεχόμενο από τους αγαπημένους τους δημιουργούς. Η υπηρεσία ξεκίνησε τον περασμένο Σεπτέμβριο με την ανώτερη χρέωση να βρίσκεται στα επίπεδα των 10 δολαρίων/μήνα.

(Visited 1 times, 1 visits today)
By