Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Intrakat: Αναλαμβάνει το έργο ηλεκτροκίνησης στη γραμμή Βόλου-Λάρισας

Η εταιρεία Intrakat είναι τελικά ο μειοδότης και παράλληλα η τεχνική εταιρεία που θα αναλάβει το έργο της ηλεκτροκίνησης στη σιδηροδρομική γραμμή Βόλου-Λάρισας.

Σήμερα (5/2/2021) αποσφραγίσθηκαν οι φάκελοι των προσφορών για τον μειοδοτικό διαγωνισμό και η Intrakat είχε την καλύτερη προσφορά, με ποσοστό έκπτωσης 37,5%, ενώ η δεύτερη καλύτερη προσφορά ήταν της εταιρείας ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ με ποσοστό έκπτωσης 33%.

Η δημοπράτηση του έργου πραγματοποιήθηκε από την ΕΡΓΟΣΕ την περασμένη Δευτέρα 1η Φεβρουαρίου. Σήμερα έγινε η αποσφράγιση των προσφορών με νικήτρια την Intrakat, ενώ την ανάληψη του έργου διεκδικούσαν επίσης με προσφορές τους οι εταιρείες ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ, Μυτιληναίος και ΑΒΑΞ-ALSTOM.

Το έργο ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης και αναβάθμισης με ETCS θα αναβαθμίσει θεαματικά την σιδηροδρομική γραμμή που συνδέει τις δύο μεγάλες θεσσαλικές πόλεις και σύμφωνα με τις προδιαγραφές θα εγκατασταθεί ηλεκτροκίνηση τύπου τρόλεϊ, για ταχύτητες μέχρι και 120 χλμ/ώρα.

Η διαδρομή ανάμεσα στον Βόλο και τη Λάρισα, μαζί με τις ενδιάμεσες στάσεις, θα μειωθεί στα 40 λεπτά και παράλληλα θα λειτουργήσει η προαστιακή σύνδεση μεταξύ Βόλου και Θεσσαλονίκης, με συνολικό χρόνο διαδρομής μόλις 1 ώρα και 40 λεπτά.

Στον προγραμματισμό για την ολοκλήρωση του έργου, που χαρακτηρίζεται ως το μεγαλύτερο για τους σιδηρόδρομους την τελευταία δεκαετία, προβλέπεται όλες οι εργασίες να έχουν ολοκληρωθεί ως το τέλος του 2024.

Στο συνολικό έργο περιλαμβάνονται και η νέα χάραξη της γραμμής από το Λατομείο ως και τον Κεντρικό Σιδηροδρομικό Σταθμό του Βόλου, μήκους 10,5 χιλιομέτρων, που θα περνά μέσα από την Α’ ΒΙ.ΠΕ. Βόλου, με κατάργηση του “S” που τέμνει τη Νέα Ιωνία.

Τέλος, θα δημιουργηθεί νέος σταθμός-στάση στην Α’ ΒΙ.ΠΕ. Βόλου, που θα εξυπηρετεί καθημερινά τους χιλιάδες εργαζομένους.

Το μεγάλο αυτό έργο που θα αλλάξει τα συγκοινωνιακά δεδομένα στην περιοχή, χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2014-2020 μέσω του Ε.Π. «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014 – 2020».

(Visited 1 times, 1 visits today)
By