Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου, 2020

Jodie Fox: Η επιχειρηματίας που πέτυχε, βάζοντας τους πελάτες της να… σχεδιάζουν τα παπούτσια τους

To 2009  μια νέα εταιρεία γεννιόταν. Εξι μήνες μετά, τον Μάρτιο του 2010 η επιχείρηση Shoes of Prey πραγματοποιούσε την πρώτη της μεγάλη καμπάνια για να προσελκύσει πιθανούς πελάτες.

jodie

Για να έχει μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχίας, έκλεισε συνεργασία με ένα κορίτσι που την εποχή εκείνη είχε τις αναρτήσεις με τα περισσότερα views στο YouTube, τη juicystar07, ένα 16χρονο κορίτσι που έγινε διάσημο για τα μαθήματα μακιγιάζ που παρέδιδε online…

«Κάναμε έναν διαγωνισμό με την  juicystar07. Εφτιαξε ένα 10λεπτο βίντεο και στο τέλος ανέφερε: “Ελα και σχεδίασε μόνη σου τα παπούτσι σου στο Shoes of Prey”», αναφέρει η συνιδρύτρια της Shoes of Prey, Jodie Fox.
Η ανταπόκριση που υπήρξε ήταν εκληκτική.

« Σημειώθηκαν 90.000 συμμετοχές στον διαγωνισμό. Γίναμε το βίντεο που απέσπασε τα περισσότερα σχόλια εκείνη την ημέρα στο  YouTube και μισό εκατομμύριο άνθρωποι επισκέφθηκαν την ιστοσελίδα», θυμάται η Fox.
Υπήρχε όμως κι μένα αντικειμενικό πρόβλημα: Ποιος βλέπει 16χρονα κορίτσια να βάφονται στο  YouTube; και κυρίως πόσα μπορούν να ξοδέψουν τα 16χρονα σε παπούτσια;

«Όχι πάντως 250 δολάρια που είναι και η μέση τιμή για τα δικά μας παπούτσια», απαντά η Fox.

Κοίταζαν το analytics μαζί με τον συνεταίρο της, τον Michael Fox, σε ένα μικρό ξενοδοχείο του Χονγκ Κονγκ. «Η επισκεψιμότητα  ήταν εντυπωσιακή, αλλά οι πωλήσεις παρέμεναν καθηλωμένες».

Η εμπειρία του διαγωνισμού τους έδωσε ένα πολύτιμο μάθημα. «Η κίνηση που παρατηρείται δεν είναι πάντα ωφέλιμη κίνηση. Μάθαμε να σκεφτόμαστε την καμπάνια μας πιο προσεκτικά. Οι στόχοι μας είχαν τεθεί με λάθος τρόπο. Θέλαμε να προσελκύσουμε κόσμο, νομίζοντας ότι θα κάνουμε και πωλήσεις. Αυτό δεν έγινε γιατί, όπως λέει «στοχεύαμε σε κόσμο που δεν αποτελούσε το σωστό target group για μας».   Αποφάσισαν λοιπόν να χρησιμοποιήσουν κάθε τρόπο ώστε να μπορούν να επικοινωνούν απευθείας με τους πελάτες προσωπικά. Instagrm, Facebook, Twitter, e-mails. Επίσης, ενίσχυσαν τη δυνατότητα των πελατών να αλληλεπιδρούν. Κι έτσι πολλές φορές, η  Shoes of Prey παίρνει συμβουλές και ιδέες από τον ίδιο τον πελάτη, κάτι που γίνεται online.

Οι συνιδρυτές της εταιρείας, Jodie Fox, Michael Fox και Mike Knapp

Παράλληλα, χρησιμοποιεί παρα πολύ και το i Cloud, μια εφαρμογή που οι περισσότερες επιχειρήσεις αγνοούν ακόμη: «Το χρησιμοποιούμε για αποθήκευση και  αποστολή εγγράφων και σχεδίων από ήπειρο  σε ήπειρο, αφού έχουμε γραφεία σε Νέα Υόρκη, Τόκιο, Κίνα, Μανίλα και Σίδνεϊ καθώς και παράδοση σχεδίων, φωτογραφιών και βίντεο».

Όπως λέει το Cloud είναι μια υπηρεσία ζωτικής σημασίας για επιχειρήσεις σαν και τη δική της, αφού έχουν γραφεία σε διάφορες ηπείρους και οι πελάτες προέρχονται από ολόκληρο τον πλανήτη.

Η εταιρεία έχει επεκταθεί κατά 250% το τελευταίο 12μηνο, έχει 5 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες και έχει συγκεντρώσει 4,75 εκατ. δολάρια μέχρι τώρα.

Η επιτυχία των Shoes of Prey, σύμφωνα με τη Fox, προέρχεται από το γεγονός ότι η επιχείρηση λύνει το πρόβλημα της υπόδησης για τη σύγχρονη γυναίκα.

Όπως λέει, «Ο πελάτης συμμετέχει ενεργά. Η ιδέα να σχεδιάζει κανείς  τα ίδια του τα παπούτσια online ήταν πολύ συναρπαστική σχεδόν για κάθε γυναίκα. Τις βοηθάμε να συνειδητοποιήσουν ότι αυτό δεν είναι κάτι που θα το κάνεις σε μια ειδική περίπτωση μόνο, αλλά ότι στην ουσία μπορείς με αυτόν τον τυρόπο να σχεδιάσεις ολόκληρη την γκαρνταρόμπα σου»…

ΠΗΓΗ: newmoney

(Visited 1 times, 1 visits today)
By