Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

JP Morgan: Γιατί αποκτά ποσοστό στην εταιρεία ανάλυσης αθλητικών δεδομένων Kraft Analytics

Ποσοστό στην εταιρεία ανάλυσης αθλητικών δεδομένων Kraft Analytics Group απέκτησε η JP Morgan, σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε το τμήμα διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων και πλούτου της εταιρείας.

Η Kraft Analytics ανήκει στον Ρόμπερτ Κραφτ, ο οποίος ίδρυσε τους New England Partiots πριν από τουλάχιστον 15 χρόνια, και έχει πελάτες όπως η National Football League, αθλητικές ομάδες των αμερικανικών πρωταθλημάτων, αθλητικά προγράμματα κολεγίων κ.ά.

Σύμφωνα με το Reuters, τα οικονομικά στοιχεία της συμφωνίας δεν δόθηκαν στη δημοσιότητα.

Η Kraft Analytics παρέχει ανάλυση δεδομένων και στρατηγική συμβουλευτική στον κλάδο των αθλητικών και της ψυχαγωγίας, ωστόσο η JP Morgan φαίνεται ότι ενδιαφέρεται να χρησιμοποιήσει αυτόν τον τεράστιο όγκο δεδομένων διαφορετικά.

Σύμφωνα με το Reuters, η JP Morgan σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τα δεδομένα που προέρχονται από τις πωλήσεις εισιτηρίων, από τα νόμιμα αθλητικά στοιχήματα, από έρευνες, πωλήσεις αθλητικών ειδών, ακόμη και από τη συνολική συμπεριφορά των φιλάθλων, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της.

Επίσης, τα στοιχεία αυτά μπορεί να είναι πολύτιμα σε ό,τι αφορά την απόκτηση ομάδων. Για παράδειγμα, η JP Mprgan είχε προσλάβει την KAGR όταν ομάδα ενεδυτών, ανάμεσα στους οποίους ο Άλεξ Ροντρίγκεζ, διερευνούσε το ενδεχόμενο αγοράς των New York Mets.

(Visited 1 times, 1 visits today)
By