Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Kαμπάνια προβολής της Σαντορίνης από τον ΕΟΤ

Μέσω social media

santoriniAΤην άμεση έναρξη καμπάνιας προβολής της Σαντορίνης, από τον ΕΟΤ, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) αποφάσισαν, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Εσωτερικών Γιάννης Μιχελάκης και η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη.

Ειδικότερα, οι δύο υπουργοί προήδρευσαν, στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε σήμερα στη Σαντορίνη, με αντικείμενο τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν στην ηλεκτροδότηση του νησιού. Παρών στη σύσκεψη, με τις τοπικές αρχές και τους φορείς του νησιού ήταν και ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Πάνος Λειβαδάς.

Αμέσως μετά τη σύσκεψη ανακοινώθηκε ότι αποφασίστηκε ο ΕΟΤ να διαμορφώσει άμεσα καμπάνια προβολής τής Σαντορίνης στα social media, και να σχεδιάσει την αναβαθμισμένη παρουσία του νησιού στη Διεθνή έκθεση του Λονδίνου (WTM) τον προσεχή Νοέμβριο.

Η Όλγα Κεφαλογιάννη, στις δηλώσεις της αναφέρθηκε σε όλες τις ενέργειες που έγιναν για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που προέκυψαν από τη διακοπή της ηλεκτροδότησης του νησιού και επισήμανε τη σοβαρότητα που επέδειξαν οι τοπικές Αρχές αλλά και οι επαγγελματίες της περιοχής, προκειμένου να ελαχιστοποιηθούν τα προβλήματα. Επανέλαβε ότι τα προβλήματα δεν πρέπει να αποτελούν «μέσο για προβολή και επικοινωνία», τονίζοντας, ότι οι πολίτες αξιώνουν από τους πολιτικούς ουσιαστική δουλειά και όχι ασκήσεις επικοινωνίας».

Και κατέληξε λέγοντας ότι οι κρίσεις θα πρέπει να μας κάνουν σοφότερους, υπό την προϋπόθεση ότι θα τις χειριστούμε με ωριμότητα και ψυχραιμία.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

(Visited 1 times, 1 visits today)
By