Τρίτη, 30 Απριλίου, 2024

Κωνσταντόπουλος: Κατά την προσ – Φιλή του τακτική, ο Υπουργός Παιδείας , ακυρώνει το διάλογο

Με συνεχείς ιδεοληψίες απέναντι στην αριστεία, στη λειτουργία των προτύπων, την υποτροφία στους άριστους και σε κάθε μορφή αξιολόγησης ο Ν. Φίλης προχωρά τώρα και στην αποδόμηση της Ιδιωτικής Εκπαίδευσης.

kostantopoulos

Ο υπεύθυνος ΚΤΕ Παιδείας της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, Δημήτρης Κωνσταντόπουλος, εξέδωσε ανακοίνωση, στην οποία κατηγορεί τον υπουργό παιδείας Νίκο Φίλη για τη ρύθμιση που αφορά την ιδιωτική εκπαίδευση.

Πιο συγκεκριμένα ο Δημήτρης Κωνσταντόπουλος, αναφέρει ότι ο υπουργός με εμμονές και ιδεοληψίες, δυναμιτίζει το κλίμα της συναίνεσης, που χρειάζεται μία μεταρρύθμιση στην παιδεία και ότι αγνοεί τα όποια συμπεράσματα έχουν εξαχθεί από την Επιτροπή Διαλόγου.

Δείτε την ανακοίνωση

Κατά την προσ – Φιλή του τακτική, ο Υπουργός Παιδείας , ακυρώνει το διάλογο και την όποια προσπάθεια συναίνεσης.

Επιμένει σε σχέδια Νόμου που απαιτούν ευρύτερη στήριξη, (όπως αυτό για την ελληνόγλωσση εκπαίδευση) με τροπολογία που αφορά τα ιδιωτικά Σχολεία να δυναμιτίζει το κλίμα. Χωρίς καμία διαβούλευση.

Με συνεχείς ιδεοληψίες απέναντι στην αριστεία , στη λειτουργία των προτύπων , την υποτροφία στους άριστους και σε κάθε μορφή αξιολόγησης αφού υποβάθμισε το δημόσιο ολοήμερο σχολείο προχωρά και στην αποδόμηση της Ιδιωτικής Εκπαίδευσης.

Η λογική της ήσσονος προσπάθειας είναι η κυρίαρχη αντίληψη σε όλες τις μέχρι τώρα νομοθετικές παρεμβάσεις της κυβέρνησης στο χώρο της εκπαίδευσης.

Υπηρετούν το σκληρό πυρήνα των συντεχνιών που δηλώνουν κομματικά ανήκοντες στο ΣΥΡΙΖΑ και ανατρέπουν δομές και πρακτικές δεκαετιών στο εκπαιδευτικό μας σύστημα.

Την όποια συζήτηση και τα όποια συμπεράσματα έχουν εξαχθεί από την Επιτροπή Διαλόγου τα αγνοεί και τα ακυρώνει με αποσπασματικές τροπολογίες.

Η ρύθμιση για τα Ιδιωτικά Σχολεία παρεμβαίνει ωμά και απροκάλυπτα στη διαμόρφωση των εκπαιδευτικών τους δραστηριοτήτων και στις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών με αντιλήψεις που ταιριάζουν σε άλλα καθεστώτα.

Καλούμε τον Υπουργό Παιδείας να αποσύρει το συγκεκριμένο άρθρο και να προσέλθει στο διάλογο επιτέλους με συγκεκριμένη ατζέντα για όλα τα θέματα της δημόσιας και ιδιωτικής εκπαίδευσης.

By