Δευτέρα, 6 Μαΐου, 2024

Κουτσούμπας: Ο πρωθυπουργός έδωσε άριστα 20 στο υπουργείο Παιδείας χωρίς καμία ντροπή

Το μόνο στοίχημα που κέρδισε η κυβέρνηση είναι το τρίτο μνημόνιο.

koutsoumpas

Ο γενικός γραμματέας του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας, μιλώντας στη βουλή, κατηγόρησε κυβέρνηση και αξιωματική αντιπολίτευση ότι προσεγγίζουν το ζήτημα της Παιδείας με τον ίδιο τρόπο.

Πιο συγκεκριμένα, ο Δημήτρης Κουτσούμπας είπε: «Ο πρωθυπουργός έδωσε άριστα 20 στο υπουργείο Παιδείας χωρίς καμία ντροπή, για την επιτυχία να ανοίξουν χωρίς προβλήματα τα σχολεία» και πρόσθεσε: «Έλεος! Η καθημερινότητα για τη λαϊκή οικογένεια και τα παιδιά της είναι πολύ διαφορετική».

Παράλληλα, ο γ.γ του ΚΚΕ και αναρωτήθηκε σε ποια καθημερινότητα επέστρεψαν τα σχολεία, όταν η λαϊκή οικογένεια, ρημαγμένη από τους φόρους, έχει μπροστά της τα έξοδα για τα φροντιστήρια, τις ξένες γλώσσες, για αθλητική δραστηριότητα και τη σχολική τσάντα που πρέπει να γεμίσει με την περίφημη σχολική λίστα.

Στη συνέχεια ο Δημήτρης Κουτσούμπας ανέφερε: «Το στοίχημα που κερδίσατε μέχρι τα τώρα, έχει όνομα. Λέγεται τρίτο μνημόνιο», και κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι υλοποιεί στην εκπαίδευση το μνημόνιο κατά γράμμα, με τον εξορθολογισμό δαπανών για την παιδεία.

Ο κ. Κουτσούμπας υπογράμμισε ότι για την κυβέρνηση και με βάση τον εξορθολογισμό δαπανών που ψήφισε, είναι σπατάλη το να έχουν τα παιδιά μόνιμο δάσκαλο στα σχολεία τους, είναι σπατάλη η μετατροπή του ολοήμερου νηπιαγωγείου σε χώρο φύλαξης και είναι σπατάλη να στερείται ο μαθητής που έχει ειδικές ανάγκες , τον εκπαιδευτικό και τις δομές που χρειάζεται.

Τέλος ο γ.γ του ΚΚΕ κατέληξε: «Το ΚΚΕ ξεκινάει από τη θέση ότι η παιδεία δεν είναι εμπόρευμα και πρέπει να παρέχεται με ευθύνη του κράτους. Να είναι αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν για όλους. Με κατάργηση της επιχειρηματικής δραστηριότητας σε όλες τις δομές της εκπαίδευσης. Ξεκινάμε από τη θέση ότι κανένα παιδί δεν μπορεί να θεωρείται ανήμπορο μπροστά στη γνώση. Ότι κανένας νέος και νέα δεν μπορεί να αφήνεται στα αζήτητα της ανεργίας. Ότι κανένας εκπαιδευτικός δεν περισσεύει. Παλεύουμε όλα τα νήπια και προνήπια να βρίσκονται σε δομές προσχολικής αγωγής, σε νηπιαγωγεία με το αναγκαίο μόνιμο προσωπικό, σε σύγχρονα κτίρια, τάξεις. Ξεχωρίζουμε το ζήτημα της ειδικής αγωγής, γιατί απαιτείται θετικά άνιση μεταχείριση με ίδρυση και λειτουργία όλων των αναγκαίων δομών».

(Visited 1 times, 1 visits today)
By