Τετάρτη, 1 Δεκεμβρίου, 2021

L’Oreal: Η κίνηση που την «έσωσε» στην πανδημία και το διπλό «άλμα» σε πωλήσεις και μετοχές

Ποια brand του ομίλου είχαν τις καλύτερες επιδόσεις και γιατί – Ξεπέρασαν τις προσδοκίες οι πωλήσεις του 3ου τριμήνου

«Άλμα» κατέγραψαν οι πωλήσεις της L’Oreal, καθώς οι οικονομίες σε όλον τον κόσμο ανοίγουν ξανά και οι κυβερνήσεις αποσύρουν σταδιακά το μέτρο της υποχρεωτικής χρήσης μάσκας.

Ειδικότερα, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 13% το τρίτο τρίμηνο σε ετήσια βάση, όπως ανακοίνωσε σήμερα η εταιρεία. Οι αναλυτές ανέμεναν κέρδη 8,1%. Η μονάδα καταναλωτικών προϊόντων, η οποία περιλαμβάνει brands όπως η Maybelline New York, ξεπέρασε μάλιστα τις επιδόσεις του 2019.

Ανοδική πορεία ακολούθησαν και οι μετοχές της εταιρείας οι οποίες πρόσθεσαν έως και 6,8% την Παρασκευή.

Η L’Oreal έχει ανακάμψει από την πανδημία γρήγορα χάρη στη μεγάλη ποικιλία προϊόντων που προσφέρει στους καταναλωτές, σημειώνει το Bloomberg.

Η κίνηση ματ

Κατά τη διάρκεια των lockdown, η πτώση της ζήτησης για προϊόντα μακιγιάζ αντισταθμίστηκε εν μέρει από το αυξημένο ενδιαφέρον για τις κρέμες της La Roche-Posay ή της CeraVe που συνιστούσαν οι δερματολόγοι στις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Με την εκστρατεία εμβολιασμού να επιταχύνεται διεθνώς, τα μέτρα περιορισμού αποσύρονται σταδιακά για τους καταναλωτές που μπορούν πλέον να παρευρίσκονται σε γάμους και συναφείς εκδηλώσεις.

Σε πολλές χώρες, η χρήση μάσκας σε εξωτερικούς χώρους δεν είναι πλέον υποχρεωτική που έχει ως αποτέλεσμα τη σημαντική αύξηση προϊόντων όπως τα κραγιόν και τα foundation.

«Τα είδη μακιγιάζ εξακολουθούν να ανακάμπτουν», αναφέρει η L’Oreal, επικαλούμενη την άνοδο των Brand NYX Professional Makeup και Maybelline New York.

Ωστόσο, οι καλύτερες επιδόσεις προήλθαν από τις μονάδες καλλύντικών όπως η CeraVe και η SkinCeuticals, με την αναπτυξιακή τους δυναμική να ενισχύεται κατά 28% κατά το 3ο τρίμηνο.

(Visited 1 times, 1 visits today)
By