Στην τελευταία της τηλεοπτική διαφήμιση, η UNICEF Σουηδίας επισημαίνει κάτι που λίγοι φαίνεται πως θυμούνται στην εποχή των social media… Τα «Likes» στο Facebook δεν σώζουν ζωές.
Στο viral κλιπ που έχει ήδη καταγράψει δεκάδες χιλιάδες views, πρωταγωνιστεί ο Rahim, ένα μικρό παιδί που ζει χωρίς γονείς μαζί με τον δεκάχρονο αδερφό του, αλλά όπως λέει δεν ανησυχεί λόγω της μεγάλης κοινότητας της UNICEF Σουηδίας. «Η UNICEF Σουηδίας έχει 177.000 Likes στο Facebook. Ίσως μέχρι το καλοκαίρι φτάσουν τα 200.000», δηλώνει.
Με αυτό τον τρόπο, η UNICEF Σουηδίας προσπαθεί να περάσει στο κοινό το μήνυμα πως μόνο τα Likes, δεν εξασφαλίζουν εμβόλια για τα παιδιά που τα έχουν ανάγκη. Άλλες εκδοχές της καμπάνιας «Likes Don’t Save Lives» θέλουν τον Henrik Schyffert (παρουσιαστή- κωμικό) να προσπαθεί να πληρώσει το δείπνο του σε ένα εστιατόριο καθώς και το νέο του πουλόβερ με Likes του Facebook.
Έξυπνο και πολύ αληθινό…
Δείτε τα βίντεο:
(Πηγή: offsite.com.cy)