Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Λίλιαν Νεκταρίου: Το όραμα της Coca-Cola να μετατραπεί σε «Τotal Beverage Company»

Η Γενική Διευθύντρια της εταιρείας για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα μιλάει στο Fortune για το νέο μοντέλο ανάπτυξης της Coca Cola

Η Coca-Cola, με πυξίδα ένα νέο μοντέλο ανάπτυξης που δημιουργεί αξία για όλους, φιλοδοξεί να αφήσει το δικό της αποτύπωμα και στην Ελλάδα. Μετατρέπεται σε μία «total beverage company», προσφέροντας πάνω από 500 προϊόντα σε περισσότερες από 200 χώρες. Εκτός από τα προϊόντα της Coca-Cola, το χαρτοφυλάκιο της περιλαμβάνει κάποιες από τις πιο σημαντικές σειρές ροφημάτων στον κόσμο, όπως το Adez με βάση τη σόγια, το πράσινο τσάι Ayataka, το νερό Dasani κ.α.

Η Λίλιαν Νεκταρίου μιλώντας στο Fortune αναφέρει σχετικά:

«Στην Ελλάδα, τα δύο τελευταία χρόνια έχουµε αρχίσει µια προσπάθεια για να φέρουµε προϊοντική καινοτοµία, κάτι που είχε λείψει από την αγορά. Αυτό άρχισε συγκεκριµένα το 2017, µε το λανσάρισµα της Coca-Cola Stevia, χωρίς θερµίδες και µε γλυκαντικό από το φυτό στέβια. Η Coca-Cola χωρίς θερµίδες και µε γλυκαντικό από το φυτό στέβια άρχισε, µάλιστα, από τη χώρα µας το παγκόσµιο ταξίδι της. Παράλληλα, έχει ξεκινήσει µια προσπάθεια για προϊόντα εµπνευσµένα από την Ελλάδα που ταιριάζουν στις γευστικές προτιµήσεις των Ελλήνων καταναλωτών. Στο πλαίσιο αυτό λανσάραµε τη νέα σειρά Schweppes Drops, µε µέντα, µαστίχα και λεµόνι. Τέλος, βγάλαµε στην αγορά το 2018 το Fuze Tea, ένα ιδιαίτερο τσάι χωρίς ζάχαρη και µε λίγες θερµίδες, αλλά και το AdeZ, ένα νέο προϊόν που στηρίζει µια «επανάσταση» βασισµένη στους καρπούς και το οποίο έρχεται να προσεγγίσει τη well-being πλευρά µας. H κατηγορία φυσικών ροφηµάτων αναπτύσσεται γρήγορα και στην Ελλάδα. Αυτά τα προϊόντα έχουν γίνει ήδη περιζήτητα σε πολλές χώρες. Όλες οι παραπάνω ενέργειες δείχνουν τη µεγάλη ευελιξία της Coca-Cola ως µιας παγκόσµιας εταιρείας που µπορεί να απαντήσει στις ανάγκες των χωρών στις οποίες δραστηριοποιείται».

By