Τρίτη, 4 Οκτωβρίου, 2022

Μαζική αποχώρηση στελεχών από την Intrakat

Στελέχη με πολύχρονη εμπειρία στον κατασκευαστικό κλάδο, έχουν αρχίζει να αποχωρούν από την Intrakat.

Μετά την αλλαγή της διοίκησης της εταιρείας, με την είσοδο των δύο εφοπλιστικών διδύμων Καϋμενάκη – Μπάκου και Αγγέλου – Γκότση, στο μετοχικό της κεφάλαιο -ο Α. Εξάρχου έχει αναλάβει τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου- καταγράφεται μαζική αποχώρηση στελεχών, προκαλώντας ιδιαίτερη ανησυχία τόσο για το τι μέλλει γενέσθαι, όσο και για την εν γένει πορεία του Ομίλου.

Η πρώτη αποχώρηση είναι του πρώην αντιπρόεδρου της εταιρείας Δημητρίου Κούτρα (ο οποίος συνεχίζει να κατέχει ποσοστό 8,13% στην εταιρεία). Ο κ. Κούτρας θεωρείται ένα από τα εμπειρότερα στελέχη των κατασκευών στην Ελλάδα έχοντας διαγράψει ιδιαίτερα επιτυχημένη πορεία στην Άκτωρ στο παρελθόν.

Άλλωστε, ο ίδιος από τον Ιανουάριο του 2019, οπότε και απέκτησε ποσοστό 20% της Intrakat κατάφερε να «αλλάξει κατηγορία» τον κατασκευαστικό Όμιλο, αυξάνοντας από 300 εκατ. ευρώ σε 1,1 δισ. ευρώ το ανεκτέλεστο των υπογεγραμμένων συμβάσεων του.

Από τον Όμιλο έχει αποχωρήσει και ο Πέτρος Σουρέτης, πρώην διευθύνων σύμβουλος της Intrakat. Ο κ. Σουρέτης ήταν ο άνθρωπος που είχε επιφορτιστεί μεταξύ άλλων των άμεσων επαφών με το Υπουργείο και τις υπηρεσίες, προκειμένου να επιλύονται τα όποια θέματα και να προχωρούν με γρήγορους ρυθμούς οι διαδικασίες.

Μία ακόμη ηχηρή αποχώρηση από τον κατασκευαστικό Όμιλο, το τελευταίο διάστημα είναι, σύμφωνα με πληροφορίες, αυτή του Δημήτρη Παππά, πρώην γενικού διευθυντή της Ιntrakat, ενός από τα παλαιά και ικανά στελέχη που είχε επιφορτιστεί με πολλά και μεγάλα έργα, μεταξύ των οποίων τα αεροδρόμια της Fraport.

Δύο επιπλέον αποχωρήσεις από νευραλγικούς τομείς του κατασκευαστικού Ομίλου, είναι αυτή του Τίμου Καρεφυλλάκη και του Σπύρου Καραβάκη. Ο πρώτος θεωρείται από τους καλύτερους στον τομέα των προσφορών, ενώ ο δεύτερος ένα από τα πλέον έμπειρα στελέχη στα σιδηροδρομικά έργα, ένα τομέα που το τελευταίο διάστημα η Intrakat είχε καταφέρει να εξασφαλίσει σημαντικές συμβάσεις (μεταξύ άλλων την ηλεκτροκίνηση της σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας-Βόλου, ύψους 42,4 εκατ. ευρώ, τη Β΄ φάση ανάπτυξης του Κεντρικού Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών, προϋπολογισμού μελέτης 42,1 εκατ. ευρώ).

Προς αποχώρηση οδεύει και ο Γιώργος Καψάκης, στέλεχος της εταιρείας στο κομμάτι των δημοσίων έργων, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες έχει ζητηθεί η παραίτηση του.

Τέλος, από τον Όμιλο αποχώρησε και ο Σωτήριος Καραμαγκιώλης, ο οποίος από το 2008 εκτελούσε καθήκοντα οικονομικού διευθυντή του Ομίλου.

Καλά πληροφορημένες πηγές, αναφέρουν στο Capital.gr ότι οι παραπάνω αποχωρήσεις δεν θα είναι οι τελευταίες, καθώς και άλλα ακόμη έμπειρα στελέχη ετοιμάζονται να ανοίξουν την πόρτα εξόδου, από τον κατασκευαστικό Όμιλο.

Οι εξελίξεις αυτές προκαλούν τον έντονο προβληματισμό για την πορεία του Ομίλου αφενός μεν γιατί τα έργα που θα δημοπρατηθούν άμεσα είναι πολλά, οπότε απαιτείται ισχυρό στελεχιακό δυναμικό για τη διεκδίκηση και την ανάληψή τους και αφετέρου γιατί πλέον ο ανταγωνισμός μεταξύ των κατασκευαστικών Ομίλων έχει αυξηθεί σημαντικά.

Η ανησυχία της αγοράς αποτυπώνεται και στην πορεία της μετοχής της Ιntrakat, η τιμή της οποίας έχει πλέον υποχωρήσει κάτω από τα 2 ευρώ (στα 1,9 ευρώ), απέχοντας πολύ από το ύψος του τιμήματος εξαγοράς των μετοχών από τους εφοπλιστές, στα 2,95 ευρώ ανά μετοχή, τον περασμένο Ιούλιο, ενώ με τη φημολογία για την εξαγορά της εταιρείας η μετοχή είχε φτάσει στο ταμπλό στα 2,50 ευρώ.

(Visited 1 times, 1 visits today)
By