Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Μετά από 30 χρόνια η ŠKODA επιστρέφει με νέo logo και μοντέρνα ταυτότητα

Η ŠKODA παρουσίασε επίσημα το νέο της λογότυπο, στο πλαίσιο του γενικού rebranding της εταιρείας.

Μετά από πολλά χρόνια, το brand αλλάζει το λογότυπό της, με τον νέο σχεδιασμό να δίνει έμφαση στο όνομα, ενώ κάνει έντονη χρήση των δύο νέων πράσινων χρωμάτων επικοινωνίας.

Τα τελευταία 30 χρόνια η ŠKODA δεν έχει επιχειρήσει κάποια αλλαγή στην ταυτότητά της.

Εκτός από το νέο logo, η τσεχική αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει επίσης τον εκσυγχρονισμό του σχεδιασμού της μάρκας. Το νέο λογότυπο της ŠKODA αποτελεί επίσης μέρος της γενικότερης προσπάθειας εκσυγχρονισμού.

Μετά από 165 διαφορετικές σχεδιαστικές προτάσεις, πάνω από ένα χρόνο σκληρής δουλειάς και συνεχείς αυστηρές δοκιμές, στις οποίες συμμετείχαν πάνω από 2.200 ερωτηθέντες από την Τσεχική Δημοκρατία, τη Γερμανία, την Ιταλία, τη Νορβηγία, την Ινδία και το Ισραήλ. Με βάση τα σχόλιά τους, το τελικό logo έλαβε τη μορφή την οποία θα έχει από σήμερα και στο εξής.

«Με τη νέα εταιρική ταυτότητα, πηγαίνουμε την εμφάνιση ολόκληρης της μάρκας στο επόμενο επίπεδο. Δεν είναι μόνο το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων μας που εξελίσσεται: εξελίσσονται και οι πελάτες μας. Και το βλέπουμε ως ιδανική ευκαιρία να προσαρμόσουμε το εμπορικό σήμα σε μια δεκαετία μετασχηματισμού και να τροποποιήσουμε την εμφάνιση και την αίσθηση του ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών μας. Η νέα εταιρική μας ταυτότητα υπογραμμίζει τον σύγχρονο και διακριτικό σχεδιασμό μας και καταδεικνύει με σαφήνεια την προσέγγισή μας, η οποία είναι κυρίως ψηφιακή. Είμαι βέβαιος ότι οι πελάτες μας θα την αγαπήσουν!», σχολιάζει ο Martin Jahn, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της ŠKODA, υπεύθυνος για τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ.

Εκτός από το νέο γραφικό σχεδιασμό, η εμπορική επωνυμία έχει υποστεί και άλλες αλλαγές.

Η εταιρεία θα χρησιμοποιεί πλέον το όνομα ŠKODA και το παραδοσιακό φτερωτό βέλος σε δακτύλιο πιο ξεχωριστά, με το όνομα να γίνεται το κύριο εργαλείο επικοινωνίας. Αυτό το τυπογραφικό λογότυπο θα εμφανίζεται όχι μόνο στο πίσω μέρος των αυτοκινήτων ŠKODA, όπως συνέβαινε τα τελευταία χρόνια, αλλά και στο μπροστινό μέρος.

Το νέο λογότυπο και ο χρωματικός του συνδυασμός λειτουργούν καλύτερα με τις κινητές συσκευές.

Το σύμβολο του φτερωτού βέλους έχει επίσης αλλάξει, αν και όχι τόσο ριζικά.

Tο λογότυπο έχει απλοποιηθεί με την πρώτη ματιά και θα αποδίδεται πλέον σε επίπεδη μορφή, επιτρέποντας στην τσεχική αυτοκινητοβιομηχανία να δουλέψει με τα χρώματα πιο εκφραστικά. «Αυτή η απλή δισδιάστατη εκδοχή είναι πιο αποτελεσματική ειδικά στις κινητές συσκευές και επιτρέπει την ευέλικτη ενσωμάτωση σε διάφορες μορφές. Με αυτή την αλλαγή, η ŠKODA ανταποκρίνεται στη στροφή προς την ακόμη μεγαλύτερη ψηφιοποίηση της επικοινωνίας. Η νέα ταυτότητα περιλαμβάνει επίσης δύο νέες αποχρώσεις του πράσινου, το σμαραγδένιο και το ηλεκτρικό πράσινο. Λίγες μάρκες έχουν το πράσινο χρώμα τόσο βαθιά ριζωμένο στο DNA τους όσο η ŠKODA. Οι νέες αποχρώσεις διατηρούν τη σύνδεση με την ιστορία, αλλά επίσης ανανεώνουν το σχεδιασμό και παραπέμπουν πιο έντονα στην ηλεκτροκίνηση», επισημαίνει η Petra Mackeová, στέλεχος στο τμήμα Marekting της ŠKODA.

Αρχικά θα εμφανιστεί στο επικοινωνιακό υλικό. Από το 2024 το λογότυπο θα αρχίσει να εμφανίζεται και στα νέα μοντέλα.

Το λογότυπο και άλλα στοιχεία της μάρκας θα αρχίσουν επίσης σταδιακά να εμφανίζονται στα συστήματα infotainment των αυτοκινήτων και στους αντιπροσώπους.

By