Το ελληνικό ελαιόλαδο είναι από τα κορυφαία παγκοσμίως και η εποχή που οι παραγωγοί το μεταπωλούσαν χύμα στους Ιταλούς και αυτοί με το κατάλληλο packaging, το πωλούσαν ως δικό τους, φαίνεται να περνά σταδιακά.
Νέες εταιρείες υιοθετώντας όλα τα μοντέρνα εργαλεία του marketing παρουσιάζουν premium προϊόντα ελαιολάδου σε συσκευασίες που μπορούν άνετα να σταθούν στις απαιτητικές διεθνείς αγορές. Η αρχή έγινε με το «λ», το premium ελαιόλαδο που πωλείται στο Harrods και έχει πελάτες στο Beverly Hills. Την επιτυχία του ακολουθούν και νέα brands, αποδεικνύοντας ότι έχουμε εισέρθει σε νέα εποχή για τα μοναδικά ελληνικά αγροτικά προϊόντα.