Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Μύκονος: Κέρδη ρεκόρ για το Nammos Village που έκανε τζίρο 50 εκατ. ευρώ

Τη Δευτέρα 1 Αυγούστου, μια ζεστή καλοκαιρινή μέρα, το μόνο θέμα συζήτησης στη Μύκονο ήταν το πάρτυ του «Scorpios» την προηγούμενη μέρα, όπου οι κρατήσεις έφτασαν τα 3.000 άτομα.

Οπως ήταν αναμενόμενο, τα κουτσομπολιά για τις εισπράξεις της συγκεκριμένης Κυριακής δεν άργησαν να απλωθούν στο νησί, όπως το βούτυρο στο ζεστό ψωμί. Το ότι «ο “Scorpios” έκανε ρεκόρ με 2,2 εκατ. ευρώ είσπραξη» συζητιόταν διαρκώς τις επομένες εβδομάδες. Αδύνατον να επιτευχθεί τέτοιο νούμερο, είπαν κάποιοι, δυνατό, αντέτειναν άλλοι, αλλά λίγο πιο χαμηλό, ίδιον όμως της υπερβολής που διέπει το «ανεξάρτητο» κρατίδιο των Κυκλάδων. Αυτό που κάθε καλοκαίρι βουλιάζει μέχρι τα τέλη Αυγούστου από κόσμο, big spenders, και διάσημους πελάτες που κάνουν λογαριασμούς χιλιάδων ευρώ στα διάσημα beach clubs. Αυτά που τζιράρουν ημερησίως δεκάδες ή εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για να κλείσουν τη σεζόν με συνολικές εισπράξεις που σε μια-δυο περιπτώσεις ξεπερνούν ακόμη και τα 40 εκατ. ευρώ.

Ομως ειδικά αυτό το καλοκαίρι το «Nammos Village» στην Ψαρού, το οποίο συγκεντρώνει μερικούς από τους πιο διάσημους οίκους μόδας του πλανήτη, έζησε απίστευτες στιγμές και έκανε εισπρακτικό ρεκόρ στα πέντε χρόνια λειτουργίας του.

«Σήκωσαν» Cartier και Dior

Πριν από λίγες ημέρες μια Αμερικανίδα κατάφερε για λίγες ώρες να έχει μαζί της το αντικείμενο του πόθου για εκατομμύρια γυναίκες, ένα love bracelet του οίκου Cartier, το οποίο έκλεψε με αριστοτεχνικό τρόπο από την μπουτίκ του στο «Nammos Village». Μια μπουτίκ που, σύμφωνα με εξακριβωμένες πληροφορίες, έκοψε πρώτη το νήμα σε τζίρο το φετινό καλοκαίρι με εισπράξεις που λέγεται ότι ξεπέρασαν τα 8 εκατ. ευρώ.

Η κλοπή του συγκεκριμένου βραχιολιού με τα έξι διαμάντια ανακαλύφθηκε την επόμενη μέρα και εξιχνιάστηκε με τη σύλληψη της Αμερικανίδας και την επιστροφή του βραχιολιού, αξίας 10.000 ευρώ. Ποσό που για τους περισσότερους πελάτες του διάσημου οίκου στη Μύκονο μάλλον ήταν απλά ΟΚ. Είναι δηλαδή τόσο περιζήτητο, που υπάρχει λίστα αναμονής για να το αποκτήσει κάποια κυρία ή κάποιος κύριος σε κάποια από τις σαράντα εκδοχές του.

Ηταν το πιο ευπώλητο αντικείμενο στην μπουτίκ του Cartier στην Ψαρού, που τα πούλαγε κάποιες μέρες σαν φρέσκο ψωμί, την ίδια στιγμή που στην μπουτίκ του Christian Dior οι τσάντες book tote έφευγαν με ρυθμούς πολυβόλου. Μια μέρα, μάλιστα, η μπουτίκ σχεδόν ξέμεινε από εμπόρευμα, αφού υπήρχαν πελάτισσες που έπαιρναν δύο ή τρεις μαζί πληρώνοντας την καθεμία από 2.800 έως 3.000 ευρώ. Εξίσου καλά πήγαν και πάρα πολλές από τις υπόλοιπες μπουτίκ του εμπορικού που στεγάζει διάσημα brands, όπως η Loro Piana, ο Gucci, η Louis Vuitton, ο Valentino και η Vilebrequin.

Οι επιδρομές των big spenders που κατέφταναν ακόμη και με Rolls Royce ή πήγαιναν κατευθείαν στο «Nammos» εκτόξευσαν τις φετινές συνολικές εισπράξεις του χωριού της πολυτέλειας στα 50 εκατ. ευρώ. Βοήθησαν πολύ σε αυτό κάποια πάρτυ και δείπνα που διοργανώθηκαν από διάσημους οίκους, αλλά και τα pop up stores που στήθηκαν κατά τη διάρκεια του φετινού καλοκαιριού.

Αυτό το καλοκαίρι γέννησε μυθικές Κυριακές, όπως η τελευταία του Ιουλίου στο «Scorpios», όταν στήθηκαν τραπέζια όπου ήταν εφικτό προκειμένου να εξυπηρετηθούν 3.000 άτομα στο καθιερωμένο πάρτυ. Ο χαμός έγινε φυσικά γι’ αυτά που είναι στον χώρο που παίζει ο DJ, για τα οποία οι προσφορές έφτασαν, σύμφωνα με το παρασκήνιο, ακόμα και τα 50.000 ευρώ, μέχρι να κάτσει η μπίλια.

Μυθικά κέρδη

Ο κόσμος ήταν τόσος που λέγεται ότι για λίγη ώρα μπλόκαραν μέχρι και τα μηχανήματα παραγγελιοληψίας. Αυτό που έγινε εκείνη την Κυριακή γέννησε και τον αστικό μύθο για τα 2,2 εκατ. ευρώ που για κάποιους ηχεί ως ένα ποσό υπερβολικό να εισπραχθεί σε μια μέρα.

Εάν συνέβη, όπως ισχυρίζονται, θα πρέπει να ανοίγονταν premium τεκίλες και Cristal σαμπάνιες των 12.000 και 10.000 ευρώ κάθε μισή ώρα από τις παρέες σε όλες τις κρατήσεις, ενώ συνυπολογίζονται οι εισπράξεις από πέντε sitting στο εστιατόριο, με τα τραπέζια να αλλάζουν ανά δύο ώρες μέχρι τις 8 το βράδυ και η κατανάλωση των ορθίων.

Με σπασμένα φρένα βγήκε η σεζόν για το «Principote» στον Πάνορμο που οι πληροφορίες το θέλουν να είναι 35% πάνω σε συνολικές εισπράξεις από πέρυσι. Τον Ιούλιο, οι ουρές των πελατών καθημερινά έφταναν μέχρι το πάρκινγκ και τα Σαββατοκύριακα η αναμονή για να εισέλθουν άγγιζε τη μισή ώρα, αφού όλοι ήθελαν να ζήσουν την εμπειρία του πάρτυ που προσφέρει.

Το «Nammos», συνεπικουρούμενο και από την εξαγορά του Kensho, έζησε μεγάλες πιένες, με τα μεσημεριανά πάρτυ του να οδηγούνται σε ουκ ολίγα shower με σαμπάνια. Υπήρξε μέρα που ξεπέρασε το 1 εκατ. ευρώ σε εισπράξεις, ενώ έγινε και ο αναμενόμενος χαμός με την επιστροφή του Αντώνη Ρέμου στον τόπο του εγκλήματος. Το «Alemagou» στη Φτελιά, ακολουθώντας τη συνήθη τακτική με τα πάρτυ του, πήγε ακόμη καλύτερα από πέρυσι, χωρίς να ενοχληθεί ιδιαίτερα από το «Pacha» των Ισπανών, που λειτούργησε φέτος για πρώτη φορά.

Παρά τις μεγάλες προσδοκίες, το μυθικό κλαμπ από την Ιμπιζα είχε μια μάλλον μέτρια σεζόν παρά τις ηχηρές όσο και δαπανηρές μεταγραφές σε DJ, όπως του Kaz James που κόστισε 340.000 ευρώ. Υπήρξαν βράδια όπως αυτό με τον Solomun που γέμισε ασφυκτικά και τα κορυφαία τραπέζια δόθηκαν σε παρέες που κατέβαλλαν 45.000 ευρώ, όμως οι Κυριακές του με κάποιες εξαιρέσεις δεν ήταν τόσο δυνατές.

Οι ανεβασμένοι και οι χαμένοι

Το «Lio», αντίθετα, έκανε καλύτερη σεζόν από την περσινή, ήταν σχεδόν κάθε μέρα sold out. Το «Solymar» στο Καλό Λιβάδι είχε μια εξίσου καλή διαδρομή και αναπάντεχες στιγμές, σαν αυτή που δύο επιχειρηματίες από την Αμερική άνοιξαν μέσα σε δύο ώρες 300 φιάλες Moet κερνώντας όλο το εστιατόριο, κάτι που τους κόστισε μαζί με τα tips 60.000 ευρώ.

O πολύς 50 Cent που πληρώθηκε 300.000 ευρώ για μια εμφάνιση στο «SantΑnna», τα έφερε τα λεφτά του, όπως και ο Black Coffee που μάζεψε 4.000 άτομα στο γνωστό beach club.

Πολύ ανεβασμένη ήταν και η «Σπηλιά», εκεί όπου έφαγε ο Ελον Μασκ, ο πιο πλούσιος άνθρωπος του πλανήτη, στη μία και μοναδική έξοδό του στο Νησί των Ανέμων.

Από τις νέες εισόδους το «Byblos» μέσα στη Χώρα συζητήθηκε πολύ θετικά για το εξαιρετικό φαγητό του στην πρώτη του σεζόν, ενώ δεν πήγε τόσο καλά ο Νουσρέτ. Χρειάστηκε να δώσει το «παρών» ο ίδιος στο νέο του μπεργκεράδικο για να πάρει μπρος, ενώ το εστιατόριό του δεν γνώρισε τις περσινές πιένες, όπου οι πελάτες περίμεναν ακόμη και δύο ώρες για να φάνε.

Ισως γι’ αυτό αποφάσισε να μειώσει τη χωρητικότητά του, στήνοντας από του χρόνου ένα κλαμπ στον ίδιο χώρο, προκειμένου να κρατάει τους πελάτες. Δίπλα του, το «Opia» είναι αναμφισβήτητα ένα εντυπωσιακό εγχείρημα που άνοιξε μεσούσης της σεζόν, με φοβερή θέα στο ηλιοβασίλεμα, αλλά δεν λειτούργησε παρά λίγες εβδομάδες και πλέον είναι κλειστό.

Κλειστό είναι και το «Billionaire», που άνοιξε μπερδεύοντας τον κόσμο με τις τιμές του και ξεκινώντας σε έναν χώρο στον Γυαλό χωρίς να κάνει το μεγάλο μπαμ. Ούτε η έλευση του ιδρυτή του Φλάβιο Μπριατόρε έφερε τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Σύμφωνα με όσα ακούγονται, θα γίνουν αλλαγές ώστε την επόμενη σεζόν να εισέλθει δυνατά για να διεκδικήσει το δικό του κομμάτι από την πίτα, που πλέον δεν φτάνει για να χορτάσουν όλοι ειδικά σε μια σεζόν όπου η ποιότητα του κόσμου ήταν κατώτερη από πέρυσι με ό,τι αυτό συνεπάγεται, η πίεση ήταν μεγάλη για κάποιες επιχειρήσεις ειδικά στη Χώρα, αλλά και για όσους διαχειρίζονται βίλες.

Ενώ τα ξενοδοχεία έφτασαν σχεδόν στο 100% πληρότητας, οι βίλες φέτος πήραν την κατιούσα, αφού η αύξηση στα ενοίκια έδιωξε πολλούς καλούς πελάτες προς την Ιμπιζα, το Σεν Τροπέ και το Κάπρι.

Πλέον στο τελείωμα της φετινής σεζόν τις δύο ερχόμενες εβδομάδες, πολλοί λένε ότι του χρόνου το Νησί των Ανέμων θα φάει την πρώτη σφαλιάρα τα τελευταία χρόνια.

Το αν θα είναι μέτρια ή δυνατή θα φανεί σε λίγους μήνες με τις προκρατήσεις, αφού φέτος δεν ήταν λίγοι οι πολύ καλοί πελάτες που εξοργίστηκαν με τις τιμές και την περιρρέουσα ατμόσφαιρα στο νησί, οι οποίοι έφυγαν μετά από τρεις ημέρες για αλλού, νιώθοντας ότι τους κοροϊδεύουν.

By