Κυριακή, 28 Απριλίου, 2024

Νερό Θεόνη: Ανοδική πορεία σε Γερμανία και Μέση Ανατολή

Την παρουσία του στις διεθνείς αγορές συνεχίζει να επεκτείνει το φυσικό μεταλλικό νερό Θεόνη.

Σύμφωνα με την εταιρεία το νερό Θεόνη ακολουθεί μία εξαιρετικά επιτυχημένη πορεία στο εξωτερικό, έχοντας από νωρίς επενδύσει στη διεθνή του παρουσία. Ήδη 20 χώρες παγκοσμίως έχουν αγκαλιάσει το Θεόνη, με το πολυβραβευμένο ελληνικό νερό να επιτυγχάνει συνεχώς υψηλότερη διείσδυση σε ιδιαίτερα σημαντικές αγορές, όπως η Γερμανία και η Μέση Ανατολή, οι οποίες απορροφούν ολοένα και μεγαλύτερο όγκο της παραγωγής.

Στη Γερμανία οι εξαγωγές ακολουθούν σταθερά ανοδική πορεία με το δίκτυο συνεργασιών και τα σημεία πώλησης του Θεόνη να διευρύνονται συνεχώς. Ταυτόχρονα, στη Μέση Ανατολή οι εξαγωγές του Θεόνη καταγράφουν επίσης μεγάλη αύξηση, ιδιαίτερα προς τη Σαουδική Αραβία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Με νέες αγορές να προστίθενται σταθερά ως προορισμοί του Θεόνη, το ελληνικό αυτό φυσικό εμφιαλωμένο νερό από τη Βατσουνιά της Καρδίτσας ταξιδεύει πλέον σε 4 ηπείρους παγκοσμίως, κερδίζοντας την προτίμηση ολοένα και περισσότερων καταναλωτών στην εγχώρια και διεθνή αγορά».

Το νερό Θεόνη, το οποίο πήρε το όνομα του από την ομώνυμη νεράιδα, που σύμφωνα με το μύθο, προστατεύει την πηγή που αναβλύζει σε υψόμετρο 1.100 στα Άγραφα, μεταφέρεται με αγωγό και εμφιαλώνεται στις εγκαταστάσεις της AHB Group, στην Βατσούνια Μουζακίου.

Η εταιρεία δρομολογεί την αύξηση της παραγωγικής δυνατότητας του εργοστασίου, μέσω επένδυσης ύψους περί τα 5 εκατ. ευρώ.
Η ολοκλήρωση της επένδυσης υπολογίζεται μέσα στους πρώτους μήνες του 2017, προκειμένου να επιτευχθεί τριπλασιασμός της παραγωγικής δυναμικής. Σημειώνεται ότι για τη δημιουργία της υφιστάμενης μονάδας διατέθηκαν επίσης κεφάλαια ύψους 5 εκατομμύρια ευρώ.
Ταυτόχρονα, δρομολογείται και το λανσάρισμα γυάλινων συσκευασιών, καθώς και η διεύρυνση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου και στο ανθρακούχο νερό.

Πίσω από το νερό Θεόνη «κρύβεται» ο ελληνοαμερικάνος επιχειρηματίας Βασίλης Τσέλιος, ο οποίος δραστηριοποιείται στην Αμερική στον χώρο των ξενοδοχείων και της μαζικής εστίασης, από τα τέλη της δεκαετίας του ’80. Σήμερα την θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της εταιρείας κατέχει ο γιός του Δημήτρης, ο οποίος έχει καταφέρει να μετατρέψει το ελληνικό brand σε ένα από τα ααγνωρίσιμα προϊόντα σε όλο το κόσμο.

By