Τι κι αν μια εταιρεία χτίζει καθημερινά το προφίλ της μέσα στα social media, ένα tweet είναι αρκετό να «θολώσει» την εικόνα της μέσα σε λίγα μόνο λεπτά.
Χωρίς να έχει γίνει προηγηθεί κάτι τραγικό, η Νokia Νέας Ζηλανδίας πόσταρε στις 26 Νοεμβρίου το παρακάτω tweet στο λογαριασμό της:
Όπως είναι φυσικό το παραπάνω tweet απομακρύνθηκε, με τη Nokia να ζητάει συγνώμη την επόμενη ημέρα:
Hi everyone, contrary to the last tweet, we love our Nokia NZ fans! Apologies to those who were offended- we’re investigating the source now
— Nokia NZ (@NokiaNZ) November 27, 2013
Ο καθένας μπορεί να φανταστεί διάφορες εκδοχές για το παραπάνω, άστοχο tweet. Ένας δυσαρεστημένος υπάλληλος, ένα μπέρδεμα στον λογαριασμό, μια φάρσα, ίσως και προϊόν υποκλοπής (hacking). Πέρυσι, η Nokia είχε ζητήσει ξανά συγνώμη για ένα μεγαλύτερο θέμα που είχε δημιουργηθεί, με βίντεο για την τεχνολογία Οptical Image Stabilization (OIS) του Lumia 920, που είχε τραβηχτεί με επαγγελματική κάμερα.
Σε κάθε περίπτωση, ένα tweet είναι ικανό να αμαυρώσει την εικόνα μιας εταιρείας μέσα σε λίγη ώρα. Η «συγνώμη» από την άλλη πλευρά είναι δεκτή. Είναι όμως ικανή να αντιστρέψει το αρνητικό κλίμα που δημιουργήθηκε;