Πέμπτη, 18 Απριλίου, 2024

Ο Mark Zuckerberg ετοιμάζεται να φέρει τα NFT στο Instagram

Η Meta θέλει να φέρει τα NFTs στο Instagram και προσπαθεί να βρει έναν εφικτό τρόπο.

Σε μια συζήτηση στο SXSW, ο Mark Zuckerberg ανακοίνωσε ότι η εταιρεία του σχεδιάζει να εισάγει NFTs στο Instagram άμεσα. Μολονότι ο CEO και ιδρυτής της Meta δεν έδωσε πολλές λεπτομέρειες, ο ίδιος χαρακτήρισε την ενσωμάτωση των tokens στην εφαρμογή ως κάτι που θα γίνει μόλις η ομάδα του Instagram λύσει κάποιες από τα τεχνικά θέματα που αντιμετωπίζει προς το παρόν.

Ο Zuckerberg επιβεβαίωσε με αυτόν τον τρόπο, σε μια συζήτηση με τον Daymond John του Shark Tank, ότι εργάζονται για να φέρουν τα NFTs στο Instagram, χωρίς ωστόσο να αναφερθεί στο ακριβές διάστημα που θα γίνει αυτό μέσα στο περιβάλλον του Insta app.

Τον Δεκέμβριο, ο επικεφαλής του Instagram, Adam Mosseri επιβεβαίωσε επίσης ότι η εταιρεία σκεφτόταν σοβαρά τα NFTs με στόχο να φέρει την τεχνολογία σε ένα ευρύτερο κοινό και ειδικά για τους δημιουργούς των stories.

Το προηγούμενο καλοκαίρι, το Instagram φιλοξένησε μια σειρά από σχετικά online events, το “Creator Week“, μια εικονική σύνοδο κορυφής μόνο με προσκλήσεις, την οποία η εταιρεία χαρακτήρισε ως μια “ιδιωτική εκδήλωση για τους δημιουργούς NFT”.

Το ενδιαφέρον του Instagram για τα NFTs συμβαδίζει με το ευρύτερο όραμα της μητρικής εταιρείας Meta για έναν επικερδή διασυνδεδεμένο εικονικό κόσμο γεμάτο με ψηφιακά αγαθά. Ο Zuckerberg περιέγραψε το πως φαντάζεται την λειτουργία τους στο πλαίσιο του Instagram, σχολιάζοντας ότι ένα άβαταρ μπορεί να φοράει ορισμένα ρούχα στο metaverse, τα οποία στην συνέχεια θα μπορούν να κοπούν ως NFT και να μεταφερθούν μεταξύ διαφορετικών web τόπων.

Αν και τα σχέδια της εταιρείας για τα NFT δεν έχουν μεγάλη απόκλιση για όσους παρακολουθούν τα φιλόδοξα σχέδια της Meta, η ενσωμάτωση μπορεί να είναι πολύ δύσκολη για κάποιους δημιουργούς που αποστρέφονται την τεχνολογία.

Με την σειρά του, το Twitter ενεργοποίησε πρόσφατα φέτος τις εικόνες προφίλ NFT για τους premium χρήστες – μια ενσωμάτωση που δεν φτάνει σε αυτό που υπαινίσσεται η Meta εδώ – αλλά μεταξύ της crypto διαφημιστικής εκστρατείας του Jack Dorsey και της υπάρχουσας κοινότητας NFT της πλατφόρμας, τα non-fungible χαρακτηριστικά ενδέχεται να είναι πιο οικεία εκεί παρά στο Instagram.

Τέλος, η Meta ερχόμενη αντιμέτωπη με τις αντιδράσεις από τις κεντρικές τράπεζες και τις ρυθμιστικές αρχές, η εταιρεία μείωσε τα επίσης μεγάλα της σχέδια για το δικό της κρυπτονόμισμα.

By