Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

O ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ αύξησε την ελάχιστη παραγγελία για διανομή στο σπίτι απο 40€ στα 60€

Ενώ οι επιχειρήσεις Σκλαβενίτης μας έχουν συνηθίσει σε μια ειλικρινή κοινωνική πολιτική που είναι case studies για τις μεγάλες πολυεθνικές που έχουν γνώμονα μόνο το κέρδος.

Δια μέσου αυτής κρίσης τα ταμεία των σούπερ μάρκετ έχουν εκτιναχθεί και ο Σκλαβενίτης προχώρησε σε αύξηση της ελάχιστης παραγγελίας για παράδοση στο σπίτι απο τα 40€ στα 60€! (ενημέρωση από το κατάστημα Κολωνακίου)

Και ενώ κάποιοι θα πούν ότι καλύτερα γιατί ψωνίζεις για περισσότερο καιρό εμείς βλέπουμε ότι και παλι ο κόσμος που δεν έχει την οικονομική δυνατότητα πληρώνει την νύφη.

Βαθύτερα όμως βλέπουμε έτσι ότι θέλει να σπρώξει την νέα συνεργασία του με το efood, έχοντας εκεί την ελάχιστη παραγγελία του μόλις 30€.

Ηθικά θα έπρεπε αν θέλει ο Σκλαβενίτης να μπεί στο digital να κάνει το δίκιο του API ώστε να μπορούν να το χρησιμοποιήσουν όλες οι εταιρίες delivery και όχι να κάνει τους μεγάλους μεγαλύτερους…

ΠΗΓΗ: wearemedia.gr

By