Κυριακή, 28 Απριλίου, 2024

Οι Lamborghini γίνονται ακόμα πιο γρήγορες

Η Lamborghini, βρήκε ακόμα έναν τρόπο για να βελτιώσει τη δυναμική απόδοση και την ταχύτητα των αυτοκινήτων της, χωρίς μάλιστα κάποια αύξηση της ιπποδύναμης του κινητήρα. Συνήθως, οι δύο βασικοί παράγοντες που αφορούν στην οδική συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου αυτής της κατηγορίας σχετίζονται με την απόδοση του κινητήρα και τη ρύθμιση της ανάρτησης του.

Η Lamborghini ανέπτυξε λοιπόν μια έξυπνη τεχνολογική λύση η οποία βελτιώνει την οδική συμπεριφορά χωρίς μάλιστα να απαιτείται αλλαγή στις ρυθμίσεις σκληρότητας της ανάρτησης. Πρόκειται για τη δημιουργία μιας ενεργητικής πλήμνης για τους πίσω τροχούς η οποία έχει τη δυνατότητα να μεταβάλλει σε πραγματικό χρόνο και διαρκώς τόσο τη γωνία σύγκλισης/απόκλισης όσο και τη γωνία κάμπερ αυτών.

Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα Active Wheel Hub, όπως το ονομάζουν οι άνθρωποι της ιταλικής εταιρείας, δύναται να μεταβάλλει τη γωνία σύγκλισης/απόκλισης έως και 6,6 μοίρες και την αντίστοιχη κάμπερ μεταξύ +2,5 μοίρες έως -5,5 μοίρες, αντίστοιχα. Σύμφωνα με τη Lamborghini το σύστημα μπορεί να αυξήσει κατά 25% την πρόσφυση στη στροφή, συγκριτικά με ένα παθητικό σύστημα. Η Lamborghini έχει ξεκινήσει τις δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες στο Nardò, στην Imola και στο Nürburgring.

Όπως ανακοινώθηκε, στο Nardo τα αυτοκίνητα που διαθέτουν την ενεργητική πλήμνη ήταν ταχύτερα κατά 2,5 δευτερόλεπτα στον γύρο, στην Imola, ήταν ταχύτερα κατά 2,2 δευτερόλεπτα, ενώ στην «Πράσινη Κόλαση» σημείωσαν χρόνο μικρότερο κατά 5,5 δευτερόλεπτα σε σχέση με τα αυτοκίνητα χωρίς το ενεργητικό σύστημα.

Σε δηλώσεις στο αμερικανικό Car and Driver και του ιταλικό Quattroruote, ο Rouven Mohr, Τεχνικός Διευθυντής της εταιρείας, είπε ότι το νέο σύστημα χρειάζεται ακόμα εξέλιξη η οποία ίσως διαρκέσει περισσότερο από έναν χρόνο. Ο ίδιος τόνισε πως, πιθανότατα, θα είναι έτοιμο να τοποθετηθεί στο μοντέλο που θα αντικαταστήσει τη Huracan και διευκρίνισε ότι το δύσκολο είναι να το κάνουν να λειτουργεί αρμονικά με τα υπόλοιπα συστήματα, όπως αυτό για τον έλεγχο της πρόσφυσης και της ευστάθειας του οχήματος, όπως και με τα ενεργητικά αεροδυναμικά στοιχεία στο αμάξωμα.

By