Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

ΟΠΤΙΜΑ Α.Ε.: Άλλη μια χρονιά θετικών οικονομικών αποτελεσμάτων το 2020

Σε μια ακόμα χρονιά σημαντικής ανάπτυξης πωλήσεων και μεριδίου αγοράς εξελίχθηκε το 2020 για την ΟΠΤΙΜΑ Α.Ε. Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 2,7% σε σχέση με το 2019 και έφτασε στα 140.909.884€, παρά το δυσμενές περιβάλλον που διαμόρφωσε η πανδημία.

Η ανάπτυξη πωλήσεων συνοδεύτηκε και από αύξηση της κερδοφορίας, η οποία σε επίπεδο Κερδών προ φόρων ανήλθε στα 13.277.460€, βοηθούμενη από το θετικό μίγμα πωλήσεων αλλά και την αποτελεσματική διαχείριση του κόστους.

Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΠΤΙΜΑ, Γιώργος Καραμπέτσος, ανέφερε: «Στην ομάδα της ΟΠΤΙΜΑ αισθανόμαστε μεγάλη ικανοποίηση για τις επιδόσεις μας το 2020, δεδομένου ότι σε μια χρονιά με πολλές ιδιαιτερότητες, καταφέραμε να αναπτύξουμε πωλήσεις και κερδοφορία, συνδυάζοντάς τα με αύξηση του Μεριδίου Αγοράς σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιούμαστε.

Πίσω από τους αριθμούς, βέβαια, υπάρχει πάντα η αφοσίωση και η αγάπη των ανθρώπων της ΟΠΤΙΜΑ για τις μάρκες μας και χαιρόμαστε ιδιαίτερα για το γεγονός ότι οι στρατηγικές μας επιλογές αποδίδουν, συνεχίζοντας να προσθέτουν αξία σε πελάτες και καταναλωτές.

Το 2021, αναμένουμε πιέσεις στην κερδοφορία λόγω της αύξησης της τιμής των πρώτων υλών, ειδικά της τιμής του γάλακτος, ωστόσο κύριο μέλημά μας παραμένει η ενίσχυση της οργανική μας ανάπτυξης και προς αυτή την κατεύθυνση θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε καινοτομία και έντονη επικοινωνιακή υποστήριξη του χαρτοφυλακίου μας.».

Υπενθυμίζεται ότι η ΟΠΤΙΜΑ Α.Ε. είναι η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία στον χώρο των τυροκομικών προϊόντων. Στο portfolio της περιλαμβάνονται κορυφαία brands, όπως HΠΕΙΡΟΣ, Dirollo, Kerrygold, Adoro, Ταλαγάνι, Λογάδι, Κατίκι Δομοκού Ορεινές Πλαγιές και Λεβέτι. Σημείο αναφοράς στη φιλοσοφία και τη δραστηριότητα της ΟΠΤΙΜΑ είναι η ποιότητα, η οποία διασφαλίζεται μέσω αυστηρότατων διαδικασιών και εφαρμογής των πιο εξελιγμένων διεθνών προτύπων.

(Visited 1 times, 1 visits today)
By