Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Οξεία πολιτική αντιπαράθεση για την καμπάνια του τουρισμού

Σε πολιτικό ζήτημα έχει εξελιχθεί η καμπάνια για τον τουρισμό, με οξεία αντιπαράθεση μεταξύ αντιπολίτευσης και κυβέρνησης.

Η σύγκρουση αφορά κατά κύριο λόγο το σποτ με τίτλο «Greek summer is a state of mind».

Ο ΣΥΡΙΖΑ απάντησε στην ανακοίνωση του Στέλιο Πέτσα, επισημαίνοντας ότι: «Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος είπε πολλά, δεν είπε όμως τίποτα για την ταμπακιέρα. Ας απαντήσει λοιπόν στο απλό: Έκαναν φιέστα με κλεμμένη καμπάνια από εταιρεία καλλυντικών; Ναι ή όχι;»

Η αξιωματική αντιπολίτευση προσθέτει ότι:

«Όσο για τα χυδαία ψέματά του, ξεχνά ότι:

– Η κυβέρνηση της ΝΔ ανακοίνωσε στο σχέδιό της την ενίσχυση εκτάκτως στα κονδύλια του ΕΟΤ με επιπλέον 23 εκατ. ευρώ

– Η κυβέρνηση της ΝΔ υποβαθμίζει τον ΕΟΤ νομοθετώντας ώστε η αποκλειστική αρμοδιότητά του για την τουριστική προβολή της χώρας να περάσει με απευθείας ανάθεση στην εταιρεία Marketing Greece, κατά παρέκκλιση του εθνικού και ενωσιακού δικαίου και παρά την απόφαση καταπέλτη της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων.

– Η κυβέρνηση της ΝΔ δεν έχει πει ακόμα κουβέντα για τη θύελλα αντιδράσεων, ακόμη και από τα μέλη του Δ.Σ. του ΕΟΤ που η ίδια διόρισε και τα οποία αρνήθηκαν να υπογράψουν αυτές τις σκανδαλώδεις αναθέσεις.»

Η ανακοίνωση καταλήγει ως εξής: «Μετά από όλα αυτά, ο κ. Μητσοτάκης παρουσίασε την καμπάνια μιας εταιρείας καλλυντικών ως το όραμά του για τον ελληνικό τουρισμό, ανοίγοντας και επίσημα τον κύκλο του σκανδάλου των απευθείας αναθέσεων. Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος αντί να εκτίθεται, θα μπορούσε απλά να ζητήσει μία συγγνώμη για το πρωτοφανές φιάσκο και το όργιο αδιαφάνειας.»

Νωρίτερα ο Στέλιος Πέτσας είχε κάνει την εξής δήλωση: «Αξιωματική Αντιπολίτευση, ή fake Αντιπολίτευση; Ο ΣΥΡΙΖΑ επιλέγει το δεύτερο. Επιλέγει να υιοθετεί οτιδήποτε ψεύτικο διακινούν τα trolls των 0,60 ευρώ του διαδικτύου.

Τελευταίο ατόπημα ο εναγκαλισμός του ΣΥΡΙΖΑ με τα ψέματα ότι η καμπάνια του Υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ και των φορέων του τουρισμού μέσω της Marketing Greece θα κοστίσει δήθεν 32 εκατ. ευρώ. Μα δεν μπορούν να δουν ότι όλος ο Προϋπολογισμός του ΕΟΤ είναι 32 εκατ. ευρώ; Δεν καταλαβαίνουν ότι αυτογελοιοποιούνται; Κρίμα, γιατί η Δημοκρατία μας έχει ανάγκη σοβαρής Αντιπολίτευσης.»

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ανέφερε ακόμα ότι: «Επί της ουσίας, για τη συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στην προβολή της χώρας μας αυτό το Καλοκαίρι:

– Η εποπτεία και η αρμοδιότητα ανήκει και παραμένει στον ΕΟΤ και η στρατηγική του μάρκετινγκ στο Υπουργείο Τουρισμού.

– Η Marketing Greece δεν είναι ιδιωτική διαφημιστική εταιρία. Είναι μη κερδοσκοπική εταιρεία, θυγατρική του ΣΕΤΕ, ενός από τους κοινωνικούς εταίρους, και του ΞΕΕ.

– Η Marketing Greece αποφάσισε να υλοποιήσει την παραγωγή της καμπάνιας με δικά της έξοδα και να δώσει όλα τα πνευματικά δικαιώματα στον ΕΟΤ. Δεν κόστισε λοιπόν στο Ελληνικό Δημόσιο ούτε ένα ευρώ.

– Η μόνη ανάθεση που έχει κάνει ο ΕΟΤ στην Marketing Greece είναι 99 χιλιάδες ευρώ πλέον ΦΠΑ, για πληρωμή της διαφήμισης του “GreeceFromHome” στο Facebook και Instagram κάτι που δεν είχε νομική δυνατότητα να κάνει ο ΕΟΤ. Ενώ η Marketing Greece όχι μόνο δε θα έχει όφελος, αλλά θα προσθέσει άλλα 15 χιλ. ευρώ στον ίδιο σκοπό, για μια δράση που έχει ανάγκη ο τουρισμός της χώρας.»

Καταλήγοντας, ο κ. Πέτσας επισημαίνει: «Επομένως, τα υποτιθέμενα 32 εκατ. ευρώ αποτελούν μια από τις πλέον επιπόλαιες προσπάθειες κατασκευής fake news από την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ. Οι πολίτες βλέπουν και κρίνουν. Η Κυβέρνηση, πιστή στις προεκλογικές της δεσμεύσεις προωθεί τη συνεργασία ιδιωτικού και δημόσιου τομέα. Και θα συνεχίσει να κινητοποιεί όλες τις δημιουργικές δυνάμεις του τόπου προς όφελος των πολιτών και της χώρας. Δημιουργία και συνέπεια που είναι άγνωστες λέξεις για τον ΣΥΡΙΖΑ.»

Στο ζήτημα παρενέβη και ο Παύλος Χρηστίδης. Ο εκπρόσωπος Τύπου του ΚΙΝΑΛ δήλωσε: «Να κρατήσουν οι ξένοι το ¨ελληνικό καλοκαίρι στο μυαλό τους ¨-μας λέει το κυβερνητικό σποτάκι .Δηλαδή, να έρθουν του χρόνου στην Ελλάδα;

Αν βέβαια τα ξενοδοχεία δεν ανοίξουν και να θέλουν να έρθουν δεν θα μπορούν φέτος. Ας σκεφτούν οι φωστήρες του Μαξίμου. Δεν αρκεί η επικοινωνία. Οι επιχειρήσεις θέλουν πραγματική στήριξη για να λειτουργήσουν, ώστε να μη μείνουν άνεργοι και οι εργαζόμενοι σε αυτές. Για αυτό χρειάζεται ΦΠΑ στο 6% στη διαμονή και εστίαση, και όχι μόνο στον καφέ και στην πορτοκαλάδα. Για να μη μας βλέπουν οι τουρίστες μόνο εξ’ αποστάσεως.»

(Visited 1 times, 1 visits today)
By