Τετάρτη, 15 Μαΐου, 2024

Philipp Brinkmann: Ο Ελληνογερμανός ιδρυτής της Travelplanet24

Ο εκ των ιδρυτών και διευθύνων σύμβουλος της Travelplanet24, ο Philipp Brinkmann είναι μισός Έλληνας- μισός Γερμανός,

phillipΈχει γεννηθεί το 1980 κοντά στο Μόναχο και πιστεύει πολύ στις δυνατότητες της γενιάς »Υ», στην οποία …επενδύει πολλά για την περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας του εντός και εκτός Ελλάδας.

O κ. Βrinkmann όταν τελείωσε τις σπουδές του στο Munich Business School και πήρε το πτυχίο του στο International Business Administration το 2005  αποφάσισε να έρθει στην Ελλάδα και να ιδρύσει με τον Kristof Keim  το travelplanet24.com, παρέχοντας και αναπτύσσοντας υψηλής ποιότητας διαδικτυακά συστήματα κράτησης αεροπορικών εισιτηρίων και πρωτοποριακές web εφαρμογές. O ίδιος δηλώνει ότι αγαπάει την δουλειά του, είναι λάτρης της τεχνολογίας, πιστεύει στην συνεχή βελτίωση και έχει αδυναμία στο …παλιό καλό κρασί.

Η Travelplanet24, η οποία ήταν από τα πρώτα “Online Travel Agencies” (OTAs) στην Ελλάδα και σήμερα συγκαταλέγεται στην 20άδα των μεγαλύτερων εταιρειών ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας, διαθέτει αυτή την στιγμή γραφεία στην Αθήνα, το Βουκουρέστι και το Σάο Πάολο, απασχολεί πάνω από 160 εργαζομένους 20 διαφορετικών εθνικοτήτων και στοχεύει εφέτος σε ένα σύνολο κρατήσεων της τάξεως των 302 εκατ. ευρώ έναντι 206 εκατ. ευρώ το 2013, με τα καθαρά έσοδα  για την εταιρεία να εκτιμώνται το 2014 στα 25 εκατ. ευρώ από 15 εκατ. ευρώ πέρυσι. Από την αρχή η τεχνολογία ήταν ένα από τα βασικά και μοναδικά στοιχεία των πωλήσεων της εταιρείας και ως εκ τούτου, η εταιρεία είναι πολύ ισχυρή και στο συγκεκριμένο τομέα, έχοντας επενδύσει σε δικό της τμήμα ανάπτυξης (development) από την  πρώτη στιγμή. Η μεγάλη στροφή στο εξωτερικό έγινε το 2010, κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα με αποτέλεσμα σήμερα η εταιρεία να δραστηριοποιείται και είναι ενεργή σε πάνω από 30 διαφορετικές αγορές (Ελλάδα, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Πολωνία, Ρουμανία, Ιταλία, Ρωσία, Τουρκία, Ιρλανδία, Ουκρανία, Ουγγαρία, Σερβία, Γαλλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Νέα Ζηλανδία, Νότια Αφρική, Αλβανία, Τσεχία, και Βουλγαρία).

Ο ίδιος ο κ. Brinkmann είναι από το Σεπτέμβριο του 2012,  μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΠΕΤΑΓΑ (Greek Union of Air Travel agencies), ενώ ήδη από πέρυσι είναι μέλος και στο διοικητικό συμβούλιο του Spitogatos.gr, την πολύ γνωστή ελληνική ιστοσελίδα για αγγελίες ακινήτων. Επίσης έχει κερδίσει 2 E-volution Awards ένα το 2012 “Usability Award” και το δεύτερο “Διεθνοποιημένη e-επιχείρηση” το 2013 για την Travelplanet24.

“Στόχος μας είναι να γίνουμε το νούμερο 1 on line γραφείο στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και επενδύουμε πολλά για την ανάπτυξή μας στην γενιά »Υ», της νεότερης γενιάς  δηλαδή που έχει μεγαλώσει με computers, internet και video games και είναι κολλημένη στο κινητό της”, ανέφερε χθές ο κ. Brinkmann με αφορμή το λανσάρισμα την ερχόμενη εβδομάδα της νέας υπηρεσίας της εταιρείας για κινητά. Η γενιά Υ χρησιμοποιεί το κινητό για τα …πάντα, είναι τρόπος ενημέρωσης και δευτερευόντως σύνδεσης με κοινωνικά δίκτυα.  Το App που δημιούργησε η Travelplanet24 αποκλειστικά για iOS7 παρέχει την δυνατότητα αναζήτησης και κράτησης αεροπορικών εισιτηρίων γρήγορα και εύκολα για οποιονδήποτε προορισμό, δίνοντας τη δυνατότητα στο  χρήστη να διαλέξει τον προορισμό που επιθυμεί, την ημερομηνία αναχώρησης και επιστροφής καθώς και τον αριθμό των συνεπιβατών. Η νέα εφαρμογή θα είναι διαθέσιμη δωρεάν, από τις 11 Μαρτίου 2014,  σε όλα τα App stores διεθνώς και σε δύο γλώσσες, στα ελληνικά και στα αγγλικά και έρχεται να καλύψει τη μεγάλη διείσδυση των κινητών συσκευών και στο κομμάτι των κρατήσεων για αεροπορικά εισιτήρια. Μόνο οι κρατήσεις που πραγματοποιήθηκαν στην Travelplanet24 μέσα από κινητές συσκευές το 2013 είχαν αύξηση 53,6%.

Σημειώνεται εδώ ότι η εταιρεία έλαβε τη ‘’δύσκολη’’ απόφαση τον Ιανουάριο να εγκαταλείψει τις υπηρεσίες για ξενοδοχεία «μία επένδυση που ξεκινήσαμε τη διετία 2007- 2008 αλλά δυστυχώς δεν απέδωσε τα αναμενόμενα», όπως ανέφερε ο κ. Brinkmann. Για το 2014, στους στόχους της εταιρείας είναι να περάσει στην κερδοφορία δεδομένου ότι «τα τελευταία χρόνια κάναμε συνεχώς επενδύσεις».

Οι πελάτες της εταιρείας είναι σε ποσοστό 8% από Ελλάδα και κατά 92% από το εξωτερικό, με τις κρατήσεις από Γερμανία, Αγγλία και Ρωσία να έχουν τη μερίδα του λέοντος. Μέσω των υπηρεσιών της Travelplanet24 πραγματοποιούνται περί τις 3.000 κρατήσεις σε ημερήσια βάση ή μεμονωμένα 5.000 εισιτήρια. «Για το 2014 και με βάση τα στοιχεία Ιανουαρίου, παρατηρούμε μία αύξηση κατά 8% σε σχέση με πέρυσι», όσον αφορά τις κρατήσεις για Ελλάδα.

Συνολικά, ο κλάδος του on line travel είναι από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους του ηλεκτρονικού εμπορίου και  εκτιμάται ότι θα προσεγγίσει σε τζίρο τα 525 δισ. δολάρια το 2016 από 380 δισ. δολάρια, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του 2012.

By